עכשיו ב"מבצע": חנות ישראלית מכרה את Sniper Elite 4 ב-75 שקלים בטעות

מאת: לידור אטיאס

מקרה ביזארי שלא רואים בכל יום אירע באחת מחנויות המשחקים והגיימינג בארץ - החנות הציבה לגרסת ה-Xbox One הפיזית של Sniper Elite 4 החדש את המחיר 75 שקלים במקום 275 שקלים, כאשר בלטה בהיעדרה הספרה שתיים.

מה שהופך את כל הסיפור למסובך יותר הוא שמרגע עליית המוצר לאתר החנות במחיר הזה עטו על ה"מבצע" המיוחד הזה גיימרים רבים שהבינו שמחיר השקה טוב מזה לא יימצא באף חנות אחרת, כך שעותקים של המשחק בגרסה המוטעית של 75 שקלים נמכרו.

מה זה בעצם אומר? ייתכן מאוד שמבחינה חוקית בעקבות ביצוע התשלום והשלמת העסקה מול האתר של החנות, החנות הזו תהיה מחויבת לספק את העותקים במחיר שנקבע, אלא אם כן יש מניעה מכך בתקנון או המדיניות של הרכישה.

כרגע, גרסת ה-Xbox One כלל לא זמינה באתר והוסרה לאלתר במקום לתקן את המחיר לזה הנכון, והגרסה שנמכרת היא אך ורק גרסת ה-PS4.
ראוי לציין כי מדובר בחנות "ITechStore", חנות ששמה עלה לכותרות לצד מספר חנויות אחרות לפני מספר חודשים עם חשיפת פרשת תיאום המחירים של FIFA 17.

מה דעתכם על הסיפור הזה? האם שמתם לב ובמקרה גם רכשתם עותק במחיר הכה מיוחד הזה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.