עולה להתקפה: "PewDiePie" מאשים את התקשורת בהתקפות עליו ומתנצל על הסרטונים האנטישמיים

מאת: לידור אטיאס

מוקדם יותר השבוע הוכרז כי דיסני ו-YouTube ניתקו את קשריהן עם היוטיובר הגדול בעולם "PewDiePie" וכי החוזה שלו מול סטודיו בבעלות דיסני והיכללותו בפרסומות הפרימיום ב-YouTube כבר לא תקפים. למה? מפני שהוא פרסם סרטון בעל אופי אנטישמי אשר מציג במהלכו תמונה עליה נכתב "Death to all Jews".

בסרטון חדש שזכה לשם "My Response" (או בעברית "תגובתי") פרסם "PewDiePie" התנצלות פומבית בה הצהיר "אני מצטער על המילים שאמרתי שכפי שאני יודע פגעו באנשים ואני מודה שהבדיחה הלכה רחוק מידי".

בסרטון הבעייתי בעל האופי האנטישמי הוצג האתר, אשר אליו גם כן התייחס PewDiePie בתגובה שלו לעניין באומרו כי הסרטון יועד "להראות כמה טיפשי האתר הזה וכמה רחוק אתה יכול ללכת איתו בעבור 5 דולרים".

מאוחר יותר הוא הוסיף ואמר כי הוא מאמין שאפשר לצחוק על כל דבר אבל בכל זאת רואה את עצמו כקומיקאי מתחיל שעשה לא מעט שגיאות בעברו. הוא המשיך בדברים דומים עד אשר החל בהאשמת כלי התקשורת במה שקרה בסופו של דבר.

בתגובתו דיבר "PewDiePie" על כך שה-"Wall Street Journal" אשר פרסם לראשונה לגבי דיסני ו-YouTube, דחף את החברות הללו לפינה ולמעשה כפה עליהן את ניתוק הקשר איתו ("PewDiePie").

בנוסף, הוא האשים את כלי התקשורת בכללותם על שהוציאו את דבריו מהקשרם והתייחסו אליהם בצורה מוגזמת וקיצונית מידי, כל זאת תוך כדי שהתקשורת נלחמה מולו (לטענתו) וניסתה להפחית את השפעתו ושוויו.

יש לציין כי במהלך אירועי הימים האחרונים, בעקבות הדברים הכה בעייתיים שהוצגו אצל "PewDiePie", הוא כונה לא פעם פאשיסט, דבר שגם כן נראה כי השפיע עליו והכעיס אותו.
מה דעתכם על זה? האם אתם תומכים בביטול הקשרים איתו בעקבות המעשה שהוא עשה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.