גליץ' חדש שהתגלה ב-Overwatch גורם למשחק לקרוס

מאת: לידור אטיאס

מגוון לא קטן בכלל של באגים וגליצ'ים התגלו עד כה ב-Overwatch במהלך השבועות האחרונים. החל מבאגים שהשפיעו על גיבורים כדוגמת Symmetra ו-Genji ועד לאחרים שהשפיעו על דברים כמו ריפוי, ראינו כבר לא מעט גליצ'ים שדווחו על ידי שחקני Overwatch. אלא שאם נהיה הוגנים, נבין שבהתחשב בכמות השחקנים שמשחקים במשחק, הכמות יחסית הגיונית. עכשיו ישנו גליץ' חדש.

מי לא מכיר את הבאג עתיק היומין שבו דמות השחקן נתקעת בתוך הרצפה ולא יכולה לזוז, דבר שגורם למשחק לקרוס? הרבה מאוד שחקנים מכירים אותו, בהתחשב בכך שהוא הופיע עד כה במשחקים כמו Far Cry ו-GTA, כך שהקהל שחווה אותו הוא לא קטן. כעת, וריאציה שלו ב-Overwatch התגלתה לפי דיווחים של מספר שחקנים ודווח עליה.

משתמש Reddit שדיווח לגבי הבעיה ציין כי בכמה מקרים הדמות שלו שקעה ברצפה וצפה בתוכה (חצי גוף מעל הרצפה וחצי גוף מתחתיה), כאשר האויבים מסיבה כלשהי ראו את הדמות בצורה רגילה. בסופו של דבר הגליץ' הזה גורם למשחק הזה לקרוס, והדבר יכול להיות בעייתי במיוחד במשחקים תחרותיים.

נכון לכתיבת שורות אלו, Blizzard לא התייחסה לבעיה הזו, אך אנו לא מצפים מכך להישאר בצורה הזו לאורך זמן רב מפני שהחברה הזו כמובן ידועה ביכולת שלה להתמודד עם הבעיות הללו.

מה דעתכם על זה? האם חוויתם את הבעיה הזו וראיתם איך הדמות שלכם שוקעת ברצפה וגורמת למשחק לקרוס? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.