עכשיו זה רשמי: Middle-Earth: Shadow of War הוכרז רשמית ופרטים נוספים אודותיו נחשפו

מאת: לידור אטיאס

רק אתמול דיווחנו לכם על הדלפה משמעותית ביותר של משחק ההמשך ל-Middle-Earth: Shadow of Mordor (הדלפה שכללה את מראה אריזה, שם המשחק, תאריך ההשקה שלו ועוד מספר פרטים), והיום הכרזה רשמית על המשחק כבר הגיעה.

מסתבר כי כל פרטי ההדלפה היו מדויקים וכפי שחשדו כבר לא מעט זמן הרבה גיימרים - משחק המשך ל-Middle-Earth: Shadow of Mordor נמצא בפיתוח, והוא עונה לשם Middle-Earth: Shadow of War.

במשחק החדש, כפי שרמזה האריזה המודלפת (שאושרה כרשמית בהכרזה), נחזה בשובם של תליון וקלברימבור (The Bright Lord), והם ילחמו בסאורון הרשע שמבצע קאמבק אף הוא.

בנוסף, נחשפה רשימת פלטפורמות מלאה אליה יגיע המשחק, והרשימה הזו רחוקה מלהיות דלה - Middle-Earth: Shadow of War יגיע אל Windows 10 ,Project Scorpio ,Xbox One ,PS4 ו-PS4 Pro. אם תרכשו עותק ל-Windows 10 הוא יהיה זמין ל-Xbox One ולהיפך, זאת במסגרת Xbox Play Anywhere.

אלא שעד כה לא הגענו לפרט המידע הכי מעניין והוא טריילר ההכרזה האפי של המשחק הזה. צפו בו כאן:
לבסוף, בקטע האחרון של הטריילר, נראה כי ב-8 במרץ 2017 תיחשף המשחקיות, זאת כחמישה חודשים לפני השקת המשחק ב-25 באוגוסט באירופה וב-22 באוגוסט בצפון אמריקה.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים למשחק או שאתם לא מתכוונים לשחק בו בכלל? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.