הפרטים על כל חבילות ההרחבה של Battlefield 1 נחשפו רשמית

מאת: לידור אטיאס

EA ו-DICE הכריזו באופן רשמי על פרטי כל 4 חבילות ההרחבה שצפויות להגיע אל Battlefield 1. מדובר על חבילות ההרחבה שניתן להשיג ברכישה של כל אחת מהן בנפרד או ברכישה כוללת כחלק מה-Season Pass של Battlefield 1.

ההרחבה הראשונה היא "They Shall Not Pass" אשר מאפשרת לשחקנים הזדמנות לשחק עם הצבא הצרפתי בעידן מלחמת העולם הראשונה, להילחם ב-4 מפות צרפתיות ולקחת פיקוד על הטנק "Char 2C", כלי הרכב העצום החדש של המשחק (כמו הרכבת).

ההרחבה השנייה היא "Name of the Tsar", הרחבה שבה שחקנים ישחקו עם הצבא הרוסי וירכבו כהוסארים האגדיים (סוג של פרשים), כל זאת תוך שהשחקנים למעשה ישתתפו במתקפת ברוסילוב ומתקפת אלביון.

ההרחבה השלישית היא "Turning Tides", הרחבה שבה המיקוד הוא על הצי הימי. משחתת חדשה וספינות קרב חדשות יהיו זמינות לשחקנים. כמו כן השחקנים ישתתפו בפשיטה על זבריחה ויסתערו על החופים של גליפולי.

לבסוף, ההרחבה הרביעית "Apocalypse" תכלול את הקרבות הכי ידועים לשמצה של מלחמת העולם הראשונה ויציגו כלים ברוטליים ונשקים ייחודיים שנוצרו כתוצאה מייאוש והגעה למבוי סתום, כך שאתם יכולים להתכונן להעמקה גדולה במלחמה.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לרכוש את אחת מהחבילות הללו או יותר? אולי בכלל את ה-Season Pass? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.