אנתוני מרסיאל מאוכזב מהדירוג שלו ב-FIFA 17 והרשת לא נותרה אדישה

מאת: לידור אטיאס

אנתוני מרסיאל ידוע בריצות המהירות שלו במדי מנצ'סטר יונייטד האנגלית, ואין ספק שצוות הפיתוח של FIFA 17 זיהה את העניין ולפיכך העניק למרסיאל את הדירוג "Pace" של 93 (הכוונה היא לצעדים שלו במשחק).

אלא שמרסיאל לא מסתפק בזה ועל אף שהוא סייע בתהליך פיתוח המשחק והיה מועמד להופיע על עטיפת המשחק, הוא החליט לצאת נגד EA ולהביע את אכזבתו מהדירוג הזה.

"93 (בדירוג) pace (צעדים)? איך אני יכול להגיע ל-99?" צייץ מרסיאל בטוויטר האישי שלו כולל תיוג של עמוד הטוויטר הרשמי של FIFA (סדרת המשחקים).

אלא שהתגובות לא איחרו להגיע ומעבר לכמה תגובות פוגעניות במקצת, זכה בעיקר לאהדה (חלק מהתגובות האוהדות מתייחסות במפורש לאיברי מין ולכן נשמיט אותן, אתם מוזמנים לבקר בציוץ המקורי אם אתם סקרנים לקרוא על מה מדובר).

"אתה לא צריך 99 אחי, כבר הכי טוב בעולם", "אל דאגה, האצבע הגדולה שלך גדולה יותר מ-FIFA" ו"בעיקרון יש לך pace של 99 במשחק", אלו רק חלק מהודעות התמיכה בו על כך שלא זכה לדירוג המיוחל של 99 בנוגע לצעדיו במשחק.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמרסיאל ראוי לדירוג גבוה יותר או שהוא לחלוטין מגזים במקרה הזה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.