כל הפרטים על הרחבת "They Shall Not Pass" של Battlefield 1

מאת: אבי כהן

כמו שהובטח לנו, DICE, הסטודיו שאחראי על פיתוח המשחק Battlefield 1, שיתף הרבה פרטים על ההרחבה הראשונה בתשלום שתגיע אל המשחק - "They Shall Not Pass". כתבה חדשה באתר הרשמי של המשחק חושפת את המפות החדשות, הנשקים החדשים, הפריטים החדשים, מצב המשחק החדש ועוד.

4 מפות חדשות מגיעות אלינו, במסגרת ההרחבה שמוסיפה את צרפת למשחק כפי שכבר נרמז קודם לכן. המפות שנוספו הן "Verdun Heights" ,"Fort Vaux" ,"Rupture" ו-"Soissons".

ההרחבה החדשה מוסיפה למשחק את הצבא הצרפתי (אשר חייליו לבושים במדים כחולים), יחד עם מצב משחק חדש שנקרא "Frontlines". מצב המשחק החדש מתואר כשילוב של 2 מודים אשר כבר קיימים במשחק - "Rush" ו-"Conquest".

"שתי הקבוצות נלחמות על דגל אחד בזמן שהוא זז ממקום למקום", נכתב באתר. "מצב המשחק החדש מדמה את מצב המשחק "Rush", בו צריך לכבוש את מרכז הפיקוד של האויבים ולהגן על שלך, בזמן שהם עוברים ממקום למקום".

בעניין הרכבים החדשים, ההרחבה החדשה מוסיפה את הטנק "Char C2", אשר מבוסס על טנק אמיתי. לפי DICE, הטנק "יכול לשנות את כל הקרב".

טנק אחר שנוסף הוא ה-"St. Chamond". בנוסף לכך מחלקה חדשה של חיילים נוספה למשחק והיא מכונת "Trench Raider". במחלקה הזו יש דגש חזק על יכולות הדקירה והשימוש בנשק לא חם, כמו ה-"Raider Club". לחיילים ממחלקה זו יש "ארסנל מרשים מאוד של רימונים". כמו כן, אקדח חדש שנקרא "Siege Howitzer", גם נוסף למשחק כחלק מההרחבה החדשה.

תאריך השחרור הרשמי אינו ידוע כעת, אך הוא משוער להיות באזור חודש מרץ. אנשים שקנו את גרסת הפרימיום של המשחק יכולים ליהנות מההרחבה הזו ומשלושת ההרחבות הבאות שבועיים לפני כל השחקנים ה"רגילים".

מה דעתכם על חבילת ההרחבה הזו? האם אתם חושבים שמדובר בחבילת הרחבה טובה או שהיא לא שווה את הכסף? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.