תאריך ההשקה של Red Dead Redemption 2 צוין ברישום המשחק בחנות בריטית

מאת: לידור אטיאס

לא ברור אם מדובר בטעות אנוש שהובילה במקרה הזה להדלפה אמיתית או בסך הכל בתאריך שהוא ברירת מחדל לצורך העלאת המשחק למכירה מוקדמת, אך התוצאה הסופית היא שברישום של Red Dead Redemption 2 בחנות בריטית גדולה בשם "Littlewoods" נרשם גם תאריך ההשקה של Red Dead Redemption 2.

התאריך שנרשם הוא ה-2 באוקטובר 2017, שזהו התאריך שבו, לפי החנות, יישלחו העותקים אל הלקוחות שהזמינו את המשחק מראש (זהו כמובן תאריך הגיוני בהתחשב בכך שנקבע כי המשחק יגיע בסתיו 2017 לפי ההכרזה על המשחק שאירעה לפני מספר שבועות).

יש לשים לב לכך שהחנות עצמה אינה ממוקדת בגיימינג כך שמאוד יכול להיות שמדובר בטעות אנוש שגרמה לפרט סודי שאנו לא אמורים לדעת עליו לדלוף. מצד שני, גם אם המידע הזה נכון, חשוב לזכור שעם פרויקטים כמו אלו יכול מאוד להיות שמדובר בתאריך ההשקה הזמני של המשחק, כך שהוא עשוי להידחות ונתון להרבה מאוד שינויים.

כרגע, אין לדעת מה אמינות הדבר הזה (במקומות אחרים מצוין התאריך ה-31 בדצמבר כברירת מחדל מובהקת, אבל במקרה הזה מדובר בתאריך שונה וספק אם מדובר בברירת מחדל או במידע אמיתי שניתן אך ורק לחנויות על מנת להכין אותן להשקה מראש.

כרגע התאריך עדיין לא הוסר וזמין לצפייה אונליין. אתם מוזמנים ללחוץ כאן על מנת לראותו. כמו כן חשוב לציין שעותקים של המשחק כבר נרכשו דרך החנות תוך התחייבותה על התאריך הזה, כך שיהיה מעניין לראות לאן כל זה יתפתח גם אם בסופו של דבר הדבר הזה יתגלה כטעות.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהתאריך הזה אמיתי או שמדובר בברירת מחדל בלבד לצורך מכירת המשחק מראש? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.