בסוף השבוע הקרוב תוכלו לשחק ב-Rainbow Six: Siege בחינם; תאריך היציאה של DLC חדש שלו נחשף

מאת: לידור אטיאס

Ubisoft ערכה בלילה שבין יום שני ליום שלישי 2 הכרזות אודות משחק היריות שלה Rainbow Six: Siege - האחת קשורה לחבילת הרחבה חינמית נוספת שתגיע בקרוב מאוד (זאת כהמשך להכרזה על המשך התמיכה במשחק למשך שנה נוספת) והשנייה היא אודות סוף שבוע חינמי של המשחק.

ראשית, באשר לחבילת ההרחבה, נחשף כי חבילת ההרחבה החינמית "Operation Velvet Shell" תגיע ב-7 בפברואר הקרוב (כלומר - בעוד שבוע בדיוק מהיום) אל כל 3 הפלטפורמות אליהן שוחרר המשחק גם יחד (PS4 ,PC ו-Xbox One).

חבילת ההרחבה הזו כוללת 2 לוחמים חדשים ומפה אחת חדשה. המפה תהיה חינמית לכל בעלי המשחק, כאשר הדמויות עצמן יהיו חינמיות לחלוטין עבור מי שרכש את ה-Season Pass לעונה השנייה של המשחק (עבור השחקנים הרגילים הדמויות יוצעו במחיר מופקע של כסף משחק, תוך שהם יוכלו גם לרכוש אותם באמצעות כסף אמיתי).

באשר למידע טכני על חבילת ההרחבה עצמה - "Operation Velvet Shell" היא חבילת הרחבה שמבוססת על הכוחות המיוחדים בספרד, הידועים בשם "Grupo Especial de Operaciones". המפה החינמית שתתווסף למשחק היא של מועדון לילה באיביזה. נכון לכרגע נחשף רק לוחם חדש אחד והוא זכה לשם Jackal.

שנית, בחדשות נוספות אודות Rainbow Six: Siege נחשף כי סוף שבוע חינמי שלו ייצא לפועל בסוף השבוע הקרוב, כלומר בין ה-2 בפברואר ל-5 בפברואר, כאשר על גבי ה-Xbox One ,PS4 וה-PC יוכלו לשחק בו לחלוטין בחינם, כאשר סוף השבוע החינמי ייגמר רגע לפני השקת חבילת ההרחבה החדשה.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שסוף השבוע החינמי הזה יוכל לשרת אתכם או שאתם לא מתכוונים לנסות אותו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.