מצב משחק חדש ב-GTA Online; אפשרויות לרווחים כפולים, הנחות ורכב חדש הגיעו אף הם

מאת: לידור אטיאס

לא ברור מה זה אומר לגבי GTA 6 המצופה, אך נראה כי GTA Online לא מפסיק להתעדכן ולזכות לתמיכה מצידה של Rockstar - כעת מצב משחק חדש מגיע אל GTA Online, כמו גם מבצעים שבועיים נחמדים ורכב חדש שניתן לרכוש.

תחילה, מצב המשחק החדש - "Collection Time". זהו מצב משחק שבו 2 קבוצות בנות שניים עד ארבעה שחקנים נלחמות במטרה לגנוב ולהחזיק בכמה שיותר נקודות בפרק זמן מוגדר. לכל קבוצה יש תחילה נקודה אחת (נקודה היא למעשה תיק עם כסף). כאשר שחקן נהרג, התיק שהוא נשא נשמט לאדמה והופך להיות זמין עבור כל השחקנים. הקבוצה עם הכי הרבה נקודות / תיקי כסף בסוף המשחק מנצחת בסיבוב. במצב המשחק הזה ניתן לשחק ב-7 מפות חדשות. בנוסף, עד יום שני ה-30 בינואר ניתן להרוויח כסף משחק ו-RP כפולים במצב המשחק הזה.

שנית, הרכב החדש ב-GTA Online הוא "Dewbauchee Spectre", רכב דו-דלתי (מכיל 2 דלתות בלבד) שתואר כרכב קל ומפלצתי הניתן להתאמה אישית ולשדרוג. ניתן לרכוש אותו בחנות הרכבים של הסוחר בני, שם השדרוגים עליו ועל כלי רכב אחרים מוצעים כעת בהנחה של 25%, כמו גם השדרוגים מהמוסך האישי שמוצעים בהנחה אף הם.

כמו כן אם אתם מעוניינים להרוויח כפול, תוכלו כעת להרוויח כסף משחק ו-RP כפולים במשימות של מועדוני האופנוענים במשחק וגם בעבודות ה-"Special Vehicle", זאת עד ל-30 בינואר.

עם הכסף שתרוויחו תוכלו לרכוש ב-25% הנחה את הדברים הבאים (חלקם כבר צוינו):
*שדרוגים בחנות של בני
*שדרוגים ושיפוצים מותאמים אישית במוסך האישי
*נכסים עסקיים של אופנוענים
*כל הקעקועים מהעדכון "Import/Export"

לבסוף, Rockstar הכריזה על "Chiliad" כמירוץ הפרימיום החדש שמציע פרסים גבוהים ל-3 המקומות הראשונים בו עד ה-30 בינואר, כאשר כל המשתתפים יקבלו RP משולש מהרגיל.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מצפים לקבל עוד הרבה עדכונים כמו אלו בהמשך הדרך או שתסתפקו בזה לעת עתה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.