הוכרז האירוע "Game In 2017"; ייערך כנראה במהלך חג הפסח

מאת: לידור אטיאס

"Game In 2016" היה הצלחה מסחררת מאוד כאשר נמכרו 10,000 כרטיסים בסך הכל, ובכל זאת נותרו אנשים שהיו מעוניינים להגיע לכנס ונותרו בחוץ. מן הסתם הבינה חברת "כפיים", מפיקת האירוע בפועל, את הפוטנציאל האדיר של קהילת הגיימרים הישראלית, ולפיכך היא דאגה להכריז ביום חמישי האחרון (אתמול) על אירוע נוסף, בדיוק בהתאם לדבריו של רון קלדס, ראש Xbox ישראל, על כך שכנס נוסף צפוי להגיע בקרוב.

במהלך אירוע הקרנה מיוחד של הסרט "אמונת המתנקש" (או "Assassin's Creed", תלוי את מי שואלים) ביום חמישי האחרון, עלה לבמה  מנכ"ל חברת "כפיים", עופר שטרית, ובדבריו הכריז על הכנות לקראת "Game In 2017".

שטרית הפתיע את הקהל והודיע שהאירוע לא יגיע שנה בדיוק לאחר קודמו, אלא כבר בחג הפסח הקרוב (ככל הנראה, נתון לשינויים בהתאם לקשיי הפקה שעלולים לצוץ). כמו כן, הוא דיבר על שינויים במתכונת האירוע, מפני שהוא יהיה שונה בתכלית מקודמו שנערך בחג הסוכות האחרון.

האירוע החדש הוא לא בדיוק כנס, אלא יותר אליפות גיימינג ישראלית - צפויה להיות חלוקה בין תחרויות ילדים לתחרויות מבוגרים, כאשר באירוע עצמו תוצב זירה מרכזית ובסך הכל יבחרו 10 המשחקים החמים ביותר בשוק לצורך 10 טורנירים שונים, אחד לכל משחק. הטורנירים יהיו נושאי פרסים.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים ל-"Game In 2017" או שאתם לא חושבים שמדובר באירוע מעניין ומיוחד ששווה להגיע אליו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.