נשיא מפתחת משחקי GTA ממשיך הלאה ופותח 5 חברות פיתוח חדשות במקביל לתביעה שלו נגד החברה

מאת: אבי כהן

בזמן התביעה שלו נגד Rockstar בגין האופן בו הועזב מן החברה ועל המשחק GTA V, הנשיא לשעבר של החברה, לזלי בנזיס, פותח אולפני פיתוח חדשים בסקוטלנד.

בנזיס, נשיא מפתחת משחקי GTA הלא היא Rockstar North לשעבר, עבר הלאה והחל לפתוח לאחרונה אולפני פיתוח חדשים כדוגמת "Royal Circus Game Limited" ,"Starship Group" ,"Everywhere Game Limited" ,"VR – Chitect Limited" ועוד חברה אחת. מטרתה של חברת "Royal Circus Games Limited" היא לפתח משחקים לקונסולות השונות, ל-PC ולמכשירים הניידים, כאשר חברת VR – Chitect Limited תתמקד בינתיים בייצור מוצרים הקשורים לקונסולות ה-VR.

מעניין לראות כי חברת "Royal Circus Games Limited" כבר משווקת שם של משחק, "Time for a New World", ביחד עם האשטג המיוחס למשחק - "#TFANW".

את ייעודן של שאר האולפנים והחברות שלו אנחנו לא יודעים. אנחנו אפילו לא יודעים אם הן בכלל קיימות, כי בנזיס רק מילא ניירות בקשר לאפשרות שהן יוקמו.

כל חמשת החברות והאולפנים שהוא פתח ממוקמים בסקוטלנד, כמו Rockstar North, וקיומן של מספר חברות יכולה לתת דחיפה גדולה לתעשיית הגיימינג בסקוטלנד.

אם נחזור לעבר כדי להבין מה קרה - בינואר 2016 Rockstar אישרה את עזיבתו של בנזיס, לאחר 17 חודשי שבתון. באפריל באותה השנה, הוא כבר תבע את חברת Rockstar על 150 מיליון דולר, בטענה שהכריחו אותו לעזוב את החברה ולמעשה העזיבו אותו בכוח. חברת האם של Rockstar הידועה לכל כ-Take-Two, לא ראתה זאת באותה הצורה.

היא מצידה טענה ש"בעיות משמעותיות בביצועיו ובהתנהגותו" של בנזיס הן אלו שגרמו לעזיבתו מן החברה. החברה גם הוסיפה שטענותיו הן "לגמרי חסרות כל בסיס ובמקרים רבים ממש ביזאריות".

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שבנזיס צודק או שמא טענותיה של Take-Two הן הטענות הנכונות והקבילות בתיק הזה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.