יותר אנשים צורכים פורנו של Battleborn מאשר משחקים במשחק עצמו על גבי ה-PC

מאת: לידור אטיאס

Battleborn הוא משחק שהיה טמון בו לא מעט פוטנציאל, אך השקתו במקביל לבטא של Overwatch (משחק שבסופו של דבר חיסל אותו כמעט לגמרי) לא הטיבה עמו וגרמה לכישלון טוטלי שלו. הכישלון הזה בא לידי ביטוי עד היום, כאשר כמות השחקנים שמשחקים במשחק היא מצומצמת.


כמות השחקנים שמשחקים במשחק כה מצומצמת עד שכאשר משווים בינה לבין כמות קוראי אשכול הפורנו של Battleborn ב-"Reddit", ניתן היה לראות שכמות קוראי הפורנו עלתה על כמות השחקנים שממש שיחקו במשחק עצמו, עובדה בעייתית במיוחד.

הכמויות עצמן בכל מקרה לא היו עצומות לשום כיוון, אך ראוי בהחלט לציין אותן (הן כמובן תועדו בצילום מסך השוואתי שמציג אותן זו מול זו).

בעת ההשוואה, כמות קוראי הפורנו של Battleborn עמדה על 381 קוראים (כמות הרשומים לאשכול), מספר נאה יחסית לדבר שכזה, כאשר מספר השחקנים שהיו מחוברים למשחק ב-Steam בחודש האחרון (בממוצע) עומד על 297.2 שחקנים בלבד.

ראוי בהחלט לציין שעבור האשכול הנתון היה יחסית מחמיא, בעוד שעבור המשחק, נתון של 297.2 שחקנים הוא מביך ומבזה עבור משחק AAA לכל דבר ועניין שאמור היה לספק נתונים גבוהים בהרבה מאלו שהוא מספק בימים אלו.

מה דעתכם על זה? האם אתם מעריכים את Battleborn ככישלון הגדול ביותר של שנת 2016 בעולם הגיימינג? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.