ממשלת פולין משקיעה ב-CD PROJEKT RED וחברות פיתוח נוספות בפולין

מאת: לידור אטיאס

פולין עלתה לאחרונה בצורה משמעותית על מפת עולם הגיימינג עם הצלחתו המסחררת של The Witcher 3, משחק הפותח על ידי החברה הפולנית CD PROJEKT RED. המשחק זכה לשבחים רבים ולא פעם הוכתר כמשחק השנה (2015), כך שכעת הממשלה הפולנית מעוניינת לבסס את המעמד של המדינה כמעצמת גיימינג ויש לכך השלכות מצידה של הממשלה.

על מנת לפתח את הגיימינג ואת תעשיית הגיימינג בפולין, מתכוונת הממשלה הפולנית להשקיעה במספר חברות פיתוח המבוססות בתחומי פולין. מיותר לציין שבראש הרשימה ומי שתקבל את הנתח הגדול ביותר מה"עוגה" היא כמובן אותה CD PROJEKT RED, החברה שמלכתחילה הקפיצה את מעמדה של פולין בעולם הגיימינג.

כעת, בהצהרת הנשיא של CD PROJEKT RED, צוין כי ההשקעה הזו תבוצע דרך תכנית מיוחדת שתצא לדרך במדינה העונה לשם "TheGameINN". התכנית הזו תאפשר את פיתוחם של כ-40 פרויקטים שונים ששוויים נמדד ב-191 מיליון זלוטי (כ-174 מיליון שקלים).

מובן שההשקעה הזו כרוכה ומלווה בהצגת יעדים מצד החברות. מצידה, CD PROJEKT RED הציגה את היעדים הבאים כיעדים שהיא מעוניינת להשיג ולהשקיע בהם באמצעות סכומי הכסף שיוזרמו לחברה מטעם הממשלה:
*בניית ערים
*מצוינות בנושא האנימציה
*תחושה סינמטית / קולנועית (במשחקים)
*מולטיפלייר חלק

בסך הכל הושקעו ב-CD PROJEKT RED כ-7 מיליון דולרים (כ-27 מיליון שקלים) אשר אמורים לקדם את החברה ולסייע לה לעשות בצורה טובה עוד יותר את מה שהיא כבר מצטיינת בו - לפתח משחקי וידאו טובים.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר ביוזמה טובה של הממשלה או בבזבוז כסף מוחלט שעדיף היה שילך לחינוך? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.