עכשיו זה רשמי: Star Wars Battlefront 2 יכיל מצב משחק לשחק יחיד

מאת: לידור אטיאס

כאשר יצא Star Wars Battlefront ב-2015, המיקוד היה בחוויית המולטיפלייר והמשחק למעשה התבסס על המשחק ברשת כנגד שחקנים אחרים. זה כמובן הוגדר כיעד המרכזי של המשחק על ידי DICE, אלא שכעת עם הגעת Star Wars Battlefront 2 חוקי המשחק משתנים ויושקעו משאבים בדבר לו פיללו מעריצי "מלחמת הכוכבים" - מצב משחק לשחקן יחיד.

לפני כשבוע נחשף כי EA סיפקה ציטוט שרמז על הגעת מצב משחק לשחקן יחיד אל Star Wars Battlefront 2, אך הדבר לא אומת או אושר באופן רשמי. כעת זה משתנה והגעת מצב משחק לשחקן יחיד אל Star Wars Battlefront 2 זוכה סוף כל סוף לאישור רשמי.

את האישור הרשמי סיפק ג'סטין מק'לי מ-EA. הוא פתח את דבריו בכך שלמעשה במשחק הראשון (Star Wars Battlefront מ-2015) המיקוד באמת היה במולטיפלייר, הוא ציין בהמשך כי הצוות המפתח שמע את הפידבק והבין שהמולטיפלייר היה טוב אבל לא מספק. אלא שאז הוא הגיע לחלק החשוב.

מק'לי המשיך את דבריו באומרו שכעת הצוות הרבה יותר בטוח בסיפורים שהוא רוצה לספר ובדמויות שהוא רוצה לשלב בסיפורים והכריז למעשה שיהיה ב-Star Wars Battlefront 2 מצב משחק לשחקן יחיד בנוסף למלוטיפלייר. את מצב המשחק לשחקן יחיד תפתח Motive Studios.

מה דעתכם על זה? האם ציפיתם לקבל מצב משחק לשחקן יחיד ב-Star Wars Battlefront 2 או שלא חשבתם שזה יקרה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.  
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.