לראשונה: אימולטור של משחקי PSP הופעל על Xbox One בהצלחה

מאת: לידור אטיאס

בלי שום קשר לדעה שלכם על אימולטורים במובן האתי של העניין, אין שום ספק שמימוש של פלטפורמה אחת על גבי פלטפורמה אחרת זה הישג אדיר מבחינה תכנותית, הישג שדורש עבודה מסביב לשעון והרבה מאוד השקעה. תרצו או לא, 3 אימולטורים מעניינים למדי הפועלים בצורה סבירה לפחות מסתובבים בשוק והם אימולטור ה-Wii הידוע "Dolphin", אימולטור האנדוראיד "Bluestacks" וכמובן אימולטור ה-PSP של סוני בעל השם הלא כל כך מקורי "PPSSPP".


את אימולטור ה-PSP שציינתי הצליחו להפעיל בהצלחה לאחרונה על Xbox One, אך כמובן שזה לא מושלם ומאחורי ההפעלה ההיסטורית (בכל זאת, פעם ראשונה שאימולטור PSP מופעל על גבי Xbox One בעזרת פורט מתאים עבורו) ישנן כמה בעיות.

ההפעלה של האימולטור הוצגה בעזרת סרטון קצר ובו שיחק הצלם במשחק GTA: Vice City Stories. אלא שעל אף שמדובר בפורט פורץ דרך, בכל זאת בלטו לעין הבעיות הגדולות ביותר שלו - המשחק שהוצג רץ בצורה מאוד איטית, לווה בתקיעות רבות וניכר כי קצב הפריימים רחוק מאוד מהקצב האידיאלי.

אלא שהבעייתיות החוקית של אימולטורים כאלה ואחרים כמובן תמנע את הגעת האימולטור הזה באופן רשמי ל-Xbox One (בלי כל קשר לאופן שבו הוא יעבוד). לא ידוע כרגע דבר על אלטרנטיבות לכך, אבל כמובן שראוי מאוד להדגיש שמי שינסה לעשות התקנה עקיפה מסתכן בתקינות מכשיר ה-Xbox One שלו.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שלאימולטור הזה יש פוטנציאל גדול על גבי ה-Xbox One או שמדובר בגימיק בלבד? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.