הו הו הו: פרטי אירועי חג המולד של GTA Online הודלפו; יש תמונות

מאת: לידור אטיאס

רק אתמול דיווחנו לכם על הדלפה של רשימת כלי רכב שיגיעו ל-GTA Online, וכבר עכשיו יש הדלפה חדשה - עובד ב-Rockstar הדליף מידע פנים סודי לגבי אירועי חג המולד ב-GTA Online (האירוע הזה מתרחש מידי שנה מאז שיצא המשחק, אך הפרטים שלו ותוכנו משתנים משנה לשנה).

ראשית, רשימת המתנות של סנטה קלאוס ב-GTA Online נפתחת עם מסיכה של חד קרן. תמונה של המסיכה, מטבע הדברים, הודלפה לרשת האינטרנט על ידי המדליף והיא נמצאת להלן:
מיד אחרי המסיכה נמצא עץ חג המולד המפורסם, כאשר כל מי שבעל דירה במשחק יקבל במתנה עץ מיוחד לרגל החג שיעמוד בדירה שלו לנוי.

מעבר לכך, בגדים חדשים ינחתו בעולם הוירטואלי של GTA Online, ביניהם כובע אדום של סנטה ובגדים ברוח חג המולד.
לבסוף, רשימה גדולה יותר של דברים נחשפה על ידי אותו מדליף (היא כוללת חלק ממה שראיתם עד כה) - פיג'מה (הבגדים המיוחדים לחג), מסיכת חד קרן, נשק Carbine ו-200 כדורים, נשק Marksman Rifle ו-200 כדורים, אגרופן, משגר זיקוקים ו-10 זיקוקים, 25 פצצות נדבקות, 25 רימונים, 5 מוקשים, 5 בקבוקי מולוטוב, מילוי מלאי החטיפים ושריון מלא.

לבסוף, אפשר בהחלט לצפות לכך שהעיר לוס סנטוס תיצבע בלבן ותהפוך למושלגת כיאה לתקופת החגים שהיא תקופה חורפית אך חגיגית וססגונית מאוד. אולי אפילו הכבישים יהיו מחליקים מהרגיל.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר בעדכון מעניין או שאתם לא תטרחו להשתמש בתוכן שלו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.