משתמש הפר הסכם סודיות וחשף בעיה קשה עם האלפא של For Honor; הרשתות החברתיות נגדו

מאת: רפאל בלחסן ולידור אטיאס

גרסת האלפא של המשחק For Honor פתוחה כעת על גבי ה-PC למספר קטן של שחקנים, אבל הדברים לא קורים כמו שצריך או כמו שמצופה מצידם של המשתתפים באלפא הזו. הדברים קורים בצורה כל כך מזעזעת מבחינת המשתתפים עד כי אחד מהם החליט לעשות מעשה.

אחד המשתתפים בגרסת האלפא הפר את הסכם הסודיות שעליו הוא חתום בצורה רשמית עם Ubisoft כמפיצת המשחק. הוא עשה זאת בכך שהעלה סרטון ל-"Reddit" שמראה את האיכות הירודה של מצב המולטיפלייר במשחק הזה בגלל היעדר שרתים ייעודיים.

אלא שחשוב מאוד לציין שהמשתמש הזה זכה לקונטרה אדירה ברשתות החברתיות, שם הוא גונה על פזיזותו ועל חוסר הסבלנות שלו, בטענה כי גרסאות מהסוג הזה בסך הכל אמורות להציג את המשחק באופן מאוד לא מושלם וכי השחקנים שמשתמשים בגרסה הזו אמורים להתאזר בסבלנות ולחפש אחר הבעיות במשחק במטרה לדווח עליהן ובכך לשפר את המשחק המלא בראייה קדימה.

בנוסף, קיימת גם עצומה כדי ש-Ubisoft תוסיף עוד שרתים למשחק או לפחות תהיה מודעת למצב הקיים במטרה להעלות את סיכויי פתרון הבעיה הזו.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים ש-Ubisoft תתייחס ברצינות לבעיה הזו או שהיא תנטוש את המשתמשים להתמודד עמה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.