חינם בלי כסף: החל מיום חמישי תוכלו לשחק ב-Call of Duty: Infinite Warfare בחינם למשך חמישה ימים

מאת: לידור אטיאס

ביום חמישי הקרוב יחל אירוע שבמסגרתו, למשך חמישה ימים, תוכלו לשחק ב-Call of Duty: Infinite Warfare בחינם על מנת להתנסות בו על גבי ה-PS4 וה-Xbox One. ההתנסות הזו אמנם כוללת את הקמפיין, המולטיפלייר ומצב המשחק של הזומבים, אך בכל זאת יהיו הגבלות מגבילות במיוחד שעל מנת לעקוף אותן תצטרכו לרכוש את המשחק המלא.

ההגבלות עצמן יבואו לידי ביטוי בכל אחד מתחומי המשחק השונים, מפני שהמטרה היא להעניק הצצה קטנה לתוך המשחק - בקמפיין יתאפשרו למשחק אך ורק 2 המשימות הראשונות, במולטיפלייר תוכלו להגיע עד רמה 15 ולא יותר כאשר במצב המשחק של הזומבים תוכלו להגיע עד רמה 3 בלבד.

שעת הפתיחה של האירוע ביום חמישי הקרוב, ה-15 בדצמבר, היא השעה 20:00 בדיוק לפני שעון ישראל. על מנת להוריד את הגרסה הזו עליכם להיכנס לאזור הדמואים בחנות של ה-PS4 או ה-Xbox One, או פשוט מאוד להקיש בחיפוש בחנות את השם Call of Duty: Infinite Warfare Free Trial.

מכיוון שהמשחק עצמו נמכר לא כל כך טוב, ישנו סיכוי גבוה שהרבה מכם לא ניסו את המשחק, כך שזו הזדמנות מצוינת לתת צ'אנס בכל זאת (כל התקדמות שתעשו תישמר עבורכם למקרה שתחליטו לרכוש את המשחק המלא לאחר האירוע הזה ולהמשיך מאיפה שהפסקתם גם בקמפיין, גם במולטיפלייר וגם במצב המשחק של הזומבים).

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לנסות במהלך האירוע החינמי הזה את Call of Duty: Infinite Warfare או לא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.