שיא עולם (הטיטאנים): שחקן צלח את מתחם האימונים של Titanfall 2 ב-20.6 שניות והותיר את צופיו בהלם מוחלט

מאת: לידור אטיאס

צלחתם את מתחם האימונים של Titanfall 2 בחצי דקה והרגשתם טוב עם עצמכם? נהדר, כי הגיע הזמן להוריד את ההערכה העצמית, מפני ששחקן אחר הצליח לצלוח את המתחם הזה בזמן חסר תקדים של 20.6 שניות בלבד תוך שהוא מפזר רימונים ויריות לכל עבר.

המתחם הזה מגיע בסופה של סדרת אימונים המועברים לטובת השחקן ועל מנת שהוא יהיה מסוגל לקבל את ההבנה הבסיסית בנוגע לשליטה במשחק. המדריכים הללו בסופו של דבר מאפשרים לצלוח את מתחם האימונים המדובר, כאשר בסך הכל אתם לא נדרשים ליותר מידי - ריצה על הקירות, ירי, זריקת רימונים וגם תנועה על הקרקע.

אלא שעל מנת לצלוח את המתחם בהצטיינות יתרה, אתם צריכים לדעת בדיוק רב במיוחד מה אורב לכם מעבר לפינה ומה מחכה לכם, כך שתוכלו לדעת לתזמן את הירי / זריקת הרימון שלכם. זו בדיוק הגישה שאימץ לחיקו אותו שחקן שהצליח לעבור את המתחם ב-20.6 שניות בלבד.

בסרטון תוכלו לראות אותו מתנהל כמכונת מלחמה לכל דבר ועניין, כך שבסופו של התהליך ואחרי מספר ניסיונות הוא מצליח לעבור את המסלול הקצר בזמן שיא לעומת שחקנים אחרים שכבר ניסו לעשות זאת.
מה דעתכם על הביצוע הזה? חושבים שאתם מסוגלים לעשות את המסלול בזמן טוב יותר? ספרו לנו בכמה זמן אתם עשיתם את המשימה ואל תשכחו להישאר מעודכנים בחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.