אל תתעסקו עם הבוס: מנכ"ל Take-Two התייחס לביקורות השליליות של Mafia III ולמכירות המרובות של המשחק

מאת: לידור אטיאס

Mafia III זכה לאחרונה באופן רשמי בתואר "המשחק הנמכר המהיר ביותר" בהיסטוריה של 2K. יחסית לחברה בסדר גדול שכזה, מדובר בהישג נאה למדי, שכן משחק הכדורסל המוביל בשוק, הלא הוא NBA 2K, משוחרר בהפצת החברה מידי שנה ומוכר כמות אדירה של עותקים מידי שנה.

אבל לאחרונה, כאמור, התואר נלקח באופן סופי ומוחלט על ידי Mafia III, חרף העובדה שהמשחק זכה לביקורות מאוד בינוניות כאשר ציון כמו 80 מתוך 100 נחשב להגזמה מצד המבקר או לחילופין השמת דגש משמעותי למדי של אותו מבקר על עלילת המשחק (עלילה שהיא נהדרת כשלעצמה).

לשני הנושאים הללו נדרש לאחרונה מנכ"ל Take-Two שטראוס זלניק, אחד המנכ"לים היותר צבעוניים בתחום הגיימינג. בהתייחסו לנושא זלניק טרח להביע את דעתו במדויק על הנושא.

ראשית, הוא התייחס לביקורות הבינוניות כלפי Mafia III שטענו מגוון של טענות שונות כלפי המשחק, בראשן באגים וחזרתיות בלתי נסבלת במשימות המשחק, באומרו כי הביקורות הללו העניקו למשחק ציון נמוך יותר משחשבו בחברה שהוא יקבל בפועל, אך הוא הדגיש אין בכוונתו להתווכח כלל עם הביקורות השליליות אלא דווקא להתמקד באלו החיוביות יותר ששיבחו את המשחק (אך היו מעטות).

הוא כמובן מודע לעובדה שרוב הביקורות על Mafia III רחוקות מאוד מלשבח אותו, אבל הוא בכל זאת מכר עותקים רבים. על הסוגיה הזו אמר כי המכירות הן מה שמעניין אותו וכי הן חשובות יותר מן הביקורות הבינוניות, בהן, כאמור, הוא בוחר לא להתעסק ונראה כי הן לא ממש מעניינות אותו, עובדה שהיא לאו דווקא חיובית בהתחשב בכך שגם השחקנים רחוקים מלהעריך את המשחק הזה ותכונותיו יתר על המידה, כך ששינוי כאן הוא כמעט נדרש.

מה דעתכם על דבריו של שטראוס זלניק? האם לדעתכם דרוש במקרה הזה שינוי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.