שנמוך גרפיקה מורגש בגרסאות ה-PS4 ,PS4 Pro וה-PC של Battlefield 1

מאת: לידור אטיאס

עדכון הסתיו ששוחרר ל-Battlefield 1 אמנם הביא מספר עצום וסחר תקדים של שינויים למשחק, כולל תוספות ותיקוני באגים, אך נראה כי הוא גם הסב לא מעט נזק לכמה מגרסאות המשחק - ה-PS4 Pro ,PS4 וה-PC. הנזק שנגרם קשור לכל הנוגע לגרפיקה במשחק.

מאז יציאת העדכון דיווחו כבר מספר שחקנים על שמוך ניכר שמורגש בגרפיקת Battlefield 1 בשלוש גרסאות שלו, כאשר דובר רבות על טקסטורות איכותיות פחות בתוך המשחק, חוסר בצמחייה ועוד מגוון בעיות אחרות שפוגמות בויזואליה והגרפיקה של המשחק.

למרבה המזל, נראה שבמקרה הזה DICE מייחסת משמעות לתלונות הללו ועובד של החברה התייחס לתקלות הללו ברשת הטוויטר. העובד דיבר על כך שהגרסאות עליהן מתלוננים השחקנים כלל לא עברו שנמוך וכי העניין נבדק. לפי דבריו, נראה כי גרסת ה-Xbox One נותרה חסינה ונטולת בעיות שלאחר העדכון.

אנו מקווים לראות פתרון ממשי לבעיות הללו בקרוב מאוד, מפני שניכר כי הן פוגמות עד מאוד בחוויית המשחק וכי משתמשים רבים מאוד לא מרוצים נוכח העניין הזה.

מה דעתכם על העניין הזה? האם אתם באופן אישי חוויתם בעיות כלשהן באשר לגרסאות הללו של Battlefield 1? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.