הכרזת המשחק The Last of Us 2 קרובה משאתם חושבים, לפי המדליף Shinobi602

מאת: לידור אטיאס

אחד מן השמות החמים ביותר בעולם ההדלפות בגיימינג הוא כמובן Shinobi602. זהו הכינוי של מי שככל הנראה מקורב מספיק לצלחת ויודע דבר או שניים כך שהוא מצליח להדליף הרבה מאוד הדלפות ולאשר גם המון שמועות שמסתובבות ברשת. הפעם הוא בחר לספק מידע בהתייחסו לתגובה ספק הומוריסטית ספק מבקשת של אחד ממשתמשי "NeoGAF".

ב-"NeoGAF" עלה דיון רשמי באשר לכנס E3 2017 מפני שהאתר של הכנס נפתח באופן רשמי. בדיון הרשמי כתבו כל מיני שחקנים על הציפיות שלהם מהכנס הזה, כשאחד מהם העלה תמונה בעבודת יד של מעריץ עליה הכיתוב "The Last of Us 2 Confirmed".

מובן שמדובר בתגובה שבסך הכל משקפת את הציפיות של אותו אדם ואולי אפילו מעט הומוריסטית, אבל Shinobi602 לקח את זה צעד אחד קדימה כשבחר לצטט את המגיב הזה וסיפק בפניו את ההצרה הבאה - "אולי אתה לא תצטרך לחכות כל כך הרבה".

אז אם חשבתם שהמשחק עומד להיות מוכרז רק ב-E3 2017 או אפילו מאוחר יותר, ייתכן מאוד כי טעיתם וכי מתוכננת הכרזה חגיגית של Naughty Dog ו/או סוני על הפרויקט החדש והמשותף שלהן ששמו צץ כבר לא מעט פעמים במגוון הקשרים - The Last of Us 2. המשחק הזה הוביל לכל כך הרבה ידיעות עליו עד כי שאלת קיומו כמעט אינה מוטלת בספק חרף אי הכרזה רשמית.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לראות את ההכרזה הזו מתרחשת בקרוב? כרגע אתם מוזמנים ללחוץ כאן למעבר לדיון הרשמי בו סיפק המדליף את ההצהרה ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.