מספר תאריכים לסרטי Fox/Marvel פורסמו באופן רשמי אך לא ידוע איזה סרט יוצא בכל תאריך

מאת: לידור אטיאס

לאחר שכבר הכריזה בעבר על כמה תאריכים לסרטים בלתי ידועים, 20th Century Fox עושה זאת שוב - החברה ערכה כמה שינויים בלוח הזמנים שלה - הוכרזו ממש לאחרונה תאריכים חדשים לסרטים בלתי ידועים, כאשר תאריך אחד הוסר לאלתר ולא ניתן לראותו יותר בין התאריכים הידועים של החברה.

הסרטים שייצאו בתאריכים הללו, לפי החברה, הם סרטי Marvel. באשר לתאריכים עצמם, ניתן לראות כי התאריכים החדשים שהוכרזו הם ה-2 במרץ 2018 וה-29 ביוני 2018.

התאריכים החדשים מצטרפים לאלו שכבר הוכרזו לפניהם על ידי 20th Century Fox והם ה-2 בנובמבר 2018 וה-14 בפברואר 2019. אלא שתאריך אחד הוסר - מדובר ב-6 באוקטובר 2017, זה שהוא המוקדם ביותר מתוך החבורה, כאשר היעלמותו התרחשה בטרם נודע לנו מה היה ייעודו המקורי.

כמובן שהמועמד מספר 1 להגיע לבתי הקולנוע באחד מן התאריכים שמשובצים בשנת 2018 הוא "דדפול 2", שלאחרונה אפילו שודך לו במאי משלו והוא דיוויד לאיץ' (אחד מבמאי "ג'ון וויק"). בניגוד אליו, לא ברור מה יקרה עם הסרט "גאמביט", שהפקתו ממשיכה להסתבך ולא מן הנמנע שגם אם זה לא הייעוד כרגע, הוא בסופו של דבר ייצא רק בתחומי 2019 (הכל בהתאם להתפתחויות בשטח כמובן).

מה דעתכם? האם אתם חושבים שאתם יודעים מתי בדיוק יעלה לאקרנים כל סרט במדויק? ספרו לנו איך אתם חושבים שישובצו הסרטים ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.