חולים על כדורגל: FIFA 17 במקום הראשון בטבלת המכירות בבריטניה; Watch Dogs 2 ממשיך לאכזב בגדול

מאת: לידור אטיאס

על אף שמדובר היה בשבוע ההשקה של Pokemon Sun ו-Pokemon Moon, הפעם היה זה FIFA 17 של EA שכבש את המקום הראשון בטבלת המכירות של בריטניה והוכיח בפעם המי יודע כמה עד כמה הבריטים חולים על כדורגל. יש לזכור כי בפעמים קודמות EA הביאה לפסגת הטבלה את Battlefield 1, כך שבהחלט מדובר בחברה האהובה ביותר בבריטניה בתקופה הזו.

אם במקרה חשבתם שאחד משני משחקי הפוקימון החדשים נמצא במקום השני ואחריו נמצא משנהו, אתם טועים - מי שהיה במקום הראשון קודם לכן, Call of Duty: Infinite Warfare, חרף מכירותיו החלשות יחסית, התקבע במקום השני מתחת ל-FIFA 17.

אז איפה נמצאים שני המשחקים החדשים? במקום השלישי והרביעי, כאשר Pokemon Sun הגיע לזה השלישי ולזה הרביעי הגיע Pokemon Moon. ובכל זאת, אם תשלבו את מכירות שני המשחקים תמצאו כי הם לחלוטין שלטו השבוע בטבלת המכירות וללא עוררין כלל.

מה שכמובן מעניין בטבלה הזו הוא שמדובר בשבוע שכלל בתוכו גם את יום שישי השחור ומבצעיו, כך שלמעשה משחקים מסוימים הסתייעו בכך במטרה לחזור לטבלה. את הטבלה המלאה תוכלו למצוא כאן:
1. FIFA 17
2. Call of Duty: Infinite Warfare
3. Pokemon Sun
4. Pokemon Moon
5. Battlefield 1
6. Watch Dogs 2
7. Forza Horizon 3
8. Uncharted 4: A Thief's End
9. GTA V
10. Gear of War 4

מה דעתכם על הטבלה? מה הכי משך את תשומת לבכם פה? היעדרותו של Dishonored 2? חולשתו של Watch Dogs 2? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.