מצב משחק חדש וזמני ב-Battlefield 1 העונה לשם "Fog of War" הוצג בסרטון באיכות 4K

מאת: אייל אליאב

הרבה מאוד דובר על ה-4K בגיימינג עד היום, ונראה כי כעת האיכות הזו מתחילה לדבר בעד עצמה עם מגוון סרטונים שונים המציגים אותה לראווה בתקופה הכה מיוחדת הזו בה מושק ה-PS4 Pro ועוד צפוי להגיע מכשיר ה-Xbox One Scorpio.

עם ההשקה של שרתי ההארדקור אתמול ב-Battlefield 1, כעת מביאה DICE אל המשחק מצב משחק חדש שיהיה זמין לזמן מוגבל. מצב המשחק הזה ודאי מוכר לכם והוא עונה לשם "Fog of War".

מדובר כמובן במצב משחק שכבר הוצג בעבר, אבל עכשיו אנחנו יודעים בדיוק מה זה ומה הולך להיות לנו שם. מצב המשחק הזה זמין כרגע רק במפה "Argonne Forest", והוא גורם לכך ששורר בה ערפל כבד במהלך המשחק, מה שלא קורה במצב משחק רגיל. בו הראות היא טובה וניתן לזהות את היריבים ללא קושי בהסתכלות סבירה.

בנוסף לכך, יש ברשותכם רק את האקדח שלכם ללא כוונת או מפה קטנה למטה כחלק מן ה-HUD, הכל במטרה להקשות על השחקנים ולהפוך את חווית המשחק לאינטנסיבית, מאתגרת וקשה במיוחד.

מדובר בפועל בסוג של "Team Deathmatch" כך שיש לכם כשחקנים את העזרה של חבריכם בכל התהליך הזה, דבר שעשוי להפוך ליתרון גדול במידה ותשתמשו בו כמו שצריך ותתפקדו כקבוצה למען השגת המטרה גם בתנאים המסובכים שמוצבים לכם בפועל.

הסרטון עצמו זמין באיכות 4K, והוא מלמד אתכם דבר או שניים על מצב המשחק החדש. יש לנו לחלוטין למה לצפות בהמשך, מפני שזה קורה כחלק מ-"Battlefest" ראשון מבין רבים שעוד צפויים להגיע בהמשך.
מה דעתכם על הסרטון? האם אתם חושבים שמדובר באיכות טובה מאוד או שאתם לא מרגישים כמעט בהבדל? ומצב המשחק? אהבתם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.