מצעד קטעי סוף השבוע של Battlefield 1, והפעם - חוסר מזל משווע ו-2 יריות מזל אדירות

מאת: לידור אטיאס

עוד סוף שבוע של Battlefield 1 עבר, מה שאומר שכבר התאספו להם כמה קטעים משעשעים ומלהיבים מתוך משחקי סוף השבוע במגוון פורומים שונים. כמו תמיד, חלק מהקטעים מציגים חוסר מזל משווע וחלקם מציגים כמות אדירה של מזל. שני סוגי הקטעים ממש גובלים בסצנות קולנועיות של ממש, וכעת תוכלו לראות כמה קטעים שליקטנו עבורכם.

קטע 1 - מה קורה כשכלי רכב במשחק מסרב לאפשר לך לעלות?

שחקן אחד הציג לנו מה קרה לו כשכלי רכב במשחק סירב לאפשר לו לעלות, כך שבסופו של דבר אדם אחר עלה במקומו ונסע לצד שחקן נוסף מן המקום.

התוצאה, שהיא גם די משעשעת, היא שממש רגע לאחר נסיעת השניים, השחקן שלא הצליח לעלות לכלי הרכב לפתע הבחין בכמות אדירה של רימונים שהוטלו לעברו מכיוונו של מטוס שריחף מעליו, והוא לא היה צריך לחכות זמן רב לפני הפיצוץ, שבפועל לא אמור היה להשאיר אפילו גופה. אאוץ'.
קרדיט: "I_ate_a_milkshake" מ-"Reddit".

קטע 2 - לעזאזל עם זה, אני יורה

הקטע השני מציג את הקיצוניות השנייה של המזל ב-Battlefield 1 - בעוד שהשחקן הראשון זכה למזל רע במיוחד, בקטע שתראו בעוד כמה רגעים תוכלו לראות מידה גדולה מאוד של מזל בירייה.

השחקן המדובר שצילם את הקטע המתין על הקרקע עם רובה צלפים, כאשר לפתע הוא הבחין בשחקן מהלך על גבי הצפלין בגובה רב (השחקן בו הוא הבחין נראה בגודל זעיר במיוחד). ללא שום סיבה וללא יותר מידי הכנות, הוא פשוט ירה לעבר השחקן שהילך על פני הצפלין, ולמרבה ההפתעה - הוא פגע בו והרג אותו.
קרדיט: "GingerUniversity" מ-"Reddit".

קטע 3 - צפלין? קטן עליי

השחקן השלישי הציג מזל אפילו גדול יותר מזה של זה השני. הוא פשוט מאוד הבחין, בקלות רבה, בצפלין טס מעליו, והוא החליט שהוא יורה לכיוון נקודה מאוד ספציפית על גבי כלי הטיס הזה. למרבה ההפתעה, הוא פגע בנקודה רגישה מאוד, הרג כמה אנשים וגרם לפיצוץ על הצפלין.
קרדיט: "Roylan_1994" מ-"Reddit".

מה דעתכם על הקטעים הללו? למי אתם חושבים שיש הכי הרבה מזל (טוב או רע בהתאמה כמובן)? ספרו לנו מה אתם חושבים על מה שראיתם כאן ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.