במאי בסדרת "Stranger Things" מגיע לביים את הסרט של Uncharted

מאת: לידור אטיאס

לאחר שג'ו קרנהאן נשכר למלאכת כתיבת התסריט לסרט של Uncharted, נראה כי כעת גם עמדת הבמאי נתפסה באופן רשמי לאחר שלא מעט במאים אחרים כבר עברו בה.

הבמאי המדובר שמגיע לקדם את הפרויקט הוא שון לוי, ששמו עשוי להיות מוכר לכם אם צפיתם בעונתה הראשונה של הסדרה "Stranger Things", מפני שהוא ביים כמה מפרקי העונה הראשונה ונשכר כבר לביים מספר פרקים גם מן העונה השנייה.

בין עבודות העבר של לוי ניתן למצוא גם את טרילוגיית "לילה מטורף במוזיאון", "הפנתר הוורוד" (רימייק משנת 2006) וגם "פלדה אמיתית", כך שלא מדובר בבמאי עלום שם אלא במי שכבר עשה דבר או שניים בקריירה שלו וצפוי להיות מוכן לקראת האתגר הזה.

באשר להפקת הסרט - ישנם מספר מפיקים שכבר פעילים בפרויקט והם ג'ו קרנהאן (מי שכותב את תסריט הסרט), אבי ארד (מפיק ישראלי-אמריקני שהפיק את "איירון מן" המקורי), צ'ארלס רובן (הפיק את "האביר האפל" וסרטי DC נוספים) ואלכס גרטנר (הפיק את הסרט "וורקראפט"), כך שיש על מה לבנות.

מה דעתכם על האופן שבו מתקדם פרויקט הסרט של Uncharted? האם אתם חושבים שהצוות שנשכר לכל העניין לא מספיק טוב? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.