המלחמה בפשע הדיגיטלי: Rockstar העלימה מיליונים מחשבונות בנק של צ'יטרים ב-GTA Online

מאת: לידור אטיאס

GTA Online ידוע כמצב מולטיפלייר מרובה בצ'יטים ויותר גרוע - צ'יטרים שממשיכים להפיץ את הבשורה ומייצרים כסף בצורה לא חוקית למשתמשים אחרים, אשר למעשה שותפים לדבר עבירה בעצם שימושם בכסף לא חוקי. לאחרונה החלו אנשי Rockstar להילחם בתופעה הזו בצורה אקטיבית.

מה שבעצם קרה הוא שכל הכסף שהרוויחו צ'יטרים ומשתמשים שונים בצורה בלתי חוקית הוסר מחשבונות הבנק של אותם אנשים ב-GTA Online.

במקרה שאתם תוהים - מדובר בכסף שיוצר בעזרת תוכנות זדוניות שונות וגם כזה שיוצר באמצעות שימוש בגליצ'ים / באגים שונים במשחק, בין היתר בשודים הגדולים (Heists).

כל המשתמשים ששונה דבר מה בחשבון הבנק שלהם קיבלו על כך התראה שמוסרת להם שמאזנם בחשבון הבנק האישי שונה. נשאלת השאלה מה קורה אם מישהו ייצר לעצמו מיליונים בדרכים לא חוקיות אך בזבז את כולם ונותר חסר כל. כנראה שימים יגידו ואנו נראה אם אנשים נכנסו לחובות.

כמו כן, אני באופן אישי לא מבין למה פעולות שכאלה לא הוצאו לפועל עוד קודם לכן ובמידה ויש זיהוי של כסף בלתי חוקי בחשבון, מדוע לא ניתנים באנים לכל אותם משתמשים? ההנחה שלי היא שהמון שחקנים השתמשו בשיטות שונות להרוויח כסף בצורה בלתי חוקית והרחקתם מ-GTA Online למעשה תרוקן את השרתים, אבל ייתכן כי משהו אחר עומד מאחורי זה.

מה דעתכם על זה? האם חשבונכם האישי "זכה" בשינוי מצד אנשי Rockstar או שהוא נותר ללא פגע? ספרו לנו מה מצבכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.