אנליסט טוען כי Red Dead Redemption 2 עשוי בהחלט להגיע ל-PC והשווה בין Rockstar לדונלד טראמפ

מאת: לידור אטיאס

כאשר Red Dead Redemption 2 הוכרז ל-PS4 וה-Xbox One בלבד, היה הלם לא קטן בקרב הרבה מאוד גיימרים ברחבי העולם. בעוד שהיעדרות הקונסולה Nintendo Switch מהרשימה התקבלה בהבנה יחסית, היעדרות ה-PC דווקא עוררה גלים של תמיהה באשר לעניין.

באשר לסוגיה הזו הפנה האתר "GamingBolt" לאנליסט מייקל פקטר מחברת "Wedbush Securities". הוא מצידו טוען כי המשחק בהחלט עשוי להגיע ל-PC, פשוט מאוד בשלב מאוחר יותר.

לביסוס עמדתו הציג פקטר את סוגיית GTA V, אשר הוכרז לראשונה בנובמבר 2011 כמי שיגיע ל-Xbox 360 וה-PS3. מובן שמאוחר יותר הוא הוכרז גם לקונסולות ה-PS4 וה-Xbox One, כאשר כמה חודשים לאחר מכן הוא הגיע גם ל-PC, בצעד שהיה כמעט מובן מאליו.

לאחר מכן הוא כבר דיבר הרבה יותר לעניין וציין כי ההכרזה על המשחק הגיעה בשבוע ההשקה של Battlefield 1, לאחר מכן הטריילר הגיע שבוע לפני Titanfall 2 והוא אמר שהוא לא יהיה מופתע אם טריילר נוסף יפורסם באזור הזמן שבו יושק Call of Duty: Infinite Warfare. בשלב זה Rockstar הוגדרה על ידו כמשווקת מעולה, מהסיבה הפשוטה ש"הנה אנחנו כאן ובמקום לדבר על המשחקים שיוצאים השבוע נושא השיחה הוא משחק שיוצא בעוד שנה".

מבחינתו, כך הוא טוען, Rockstar פועלת בשיטה דומה מאוד לזו של דונלד טראמפ - היא שולטת בכותרות, נשארת במעגל החדשות ונשארת רלוונטית לאורך זמן.

אז לפי פקטר, מילות מפתח הן "כעת" (המשחק יוצא נכון לכעת ל-Xbox One וה-PS4 בלבד), מפני שזה משאיר פתח להשקות נוספות בשלב מאוחר יותר.

מה דעתכם על זה? האם אתם מסכימים עם האנליסט או חושבים שהוא טועה והמשחק יוותר שוב אקסקלוסיבי לקונסולות? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.