בונוסים ומבצעים גם השבוע ב-GTA Online לכבוד חבילת ההרחבה החדשה

מאת: לידור אטיאס

לכבוד העדכון החדש "Bikers" שהגיע ל-GTA Online אתמול, הוחלט ב-Rockstar להוציא לדרך אירוע של בונוסים, מבצעים, הנחות ושאר ירקות, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא להתחבר לאחד מן השרתים ולהתחיל לשחק.

ראשית, מעתה ועד ה-10 באוקטובר, ישנם 2 פרטי לבוש שיימכרו בחינם בחנויות הבגדים השונות במשחק כחלק מעידוד ההתחברות למשחק, כך שאם אתם בסביבה, קפצו אל חנות הבגדים הקרובה אליכם וקבלו בחינם את החולצה הלבנה החדשה עם הכיתוב "Western" וגם את הסווצ'ר עם הכיתוב "Nagasaki". כמו כן, אם תקנו את ה-Western Nightblade (אחד מ-13 כלי הרכב החדשים במשחק שהגיעו עם העדכון האחרון) תקבלו את חולצת ה-"Western" בגרסה השחורה בחינם גם כן.

שנית, ישנו עניין המבצעים שחוזר על עצמו מידי שבוע, כאשר השבוע הזה צפוי להיות הרבה יותר סולידי עם הנחות פשוטות למדי על מגני גוף, תחמושת לכלי הנשק השונים והגוונים של כלי הנשק.

בנוסף לכך, ישנו מירוץ פרימיום חדש והוא Trench I. כרגיל, 3 המקומות הראשונים יקבלו לא מעט כסף כאשר כלל המשתתפים יקבלו RP משולש מהרגיל כך שהתמריץ להשתתף במירוץ הוא לא קטן בכלל.

מה דעתכם על השבוע הזה? האם מקובלת עליכם העובדה שמדובר בשבוע סולידי ומתון יותר מבדרך כלל? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.