אכזבה ענקית: For Honor לא יתמוך במסך מפוצל אחרי הכל

מאת: לידור אטיאס

זה לא סוד שדורות קודמים יותר בעולם הגיימינג תמכו במסך מפוצל (Split-Screen) לצורכי מולטיפלייר ו/או Co-Op הרבה יותר מאשר בדור הזה, בו משחקים שתומכים במסך מפוצל נהיו נדירים במיוחד וממש לא נפוצים בנוף.

ההחלטה לוותר על התמיכה במסך מפוצל התקבלה השבוע וזכתה לתירוץ מוזר למדי - ב-Ubisoft טוענים שפיתוח Co-Op המשוחק ברשת הוא הרבה יותר פשוט מזה שמשוחק במסך מפוצל, כך שתמיכה במסך מפוצל גזלה זמן יקר מן החברה.

הבעיה היא שסביר בהחלט שהמשחק נרכש על ידי חלק מהמזמינים מראש בגלל התכונה הזו (תמיכה במסך מפוצל) שלא לדבר על כך שהתירוץ לבטח לא מספק ואף מאכזב מאוד, כך שיש רק לחכות ולראות מה יקרה בסופו של דבר בגזרה הזו, כשעלייה בהזמנות המוקדמות כבר הרבה פחות צפויה כעת.

דבר נוסף שהופך את הביטול לבעייתי במיוחד היא העובדה הפשוטה שמנהל קרייאיטיב בפרויקט הצהיר עוד ב-E3 2015 כי התמיכה במסך מפוצל היא תכונה מרכזית במשחק, ואם בחברה מוותרים בכזו קלות על תכונה מרכזית, קשה להבין האם המשחק אכן טוב כפי שהוא מצטייר.
מה דעתכם על ההחלטה? האם אתם מאוכזבים כמותנו? ספרו לנו מה דעתכם על ביטול התמיכה במסך מפוצל ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו. 
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.