ערוץ YouTube קטן במיוחד זכה לשים את ידו על Battlefield 1 ומציג לנו כמה מן הכלים החדשים במשחק

מאת: לידור אטיאס

Battlefield 1 יושק בקרוב מאוד ולכבוד העניין הזה לא מעט סרטונים משוחררים ברחבי הרשת וסותמים את החורים האחרונים שלנו בידיעה לגבי Battlefield 1 על מנת שנוכל להגיע להשקת המשחק המלא מוכנים ומזומנים.

עכשיו ישנו הסרטון החדש הזה, אשר אורכו עולה על 11 דקות, והוא מציג את כל כלי התצוגה שיהיו ב-Battlefield 1. הווידאו בעצם מציג לנו את "מצב הצופה מן הצד" (ה-Spectator) אלא שהפעם כמות הפונקציות שיעמדו לרשותנו במסגרת השימוש במצב הצפייה הזה היא די גדולה ומאפשרת מספר דברים די מדליקים.

התוצאה היא שיש כל מיני דרכים שונות שבעזרתן אתם יכולים להסתכל על האקשן שמתרחש על גבי מפת המשחק ב-Battlefield 1. הווידאו, אשר פורסם דווקא בערוץ ה-YouTube הקטן ShadowSix Movies באמת מראה את העומק של כלי התצוגה במשחק.
כמה מן הטריקים המדליקים האפשריים תוכלו לראות בסרטון, אבל אני מוכרח להודות שעיניי עדיין נשואות אל עבר ה-21 באוקטובר הזה, יום השקת המשחק המלא שבו אנו נוכל לדעת האם שוב EA הטעתה אותנו או שמא מדובר במשחק נהדר ששווה את הקנייה.

מה דעתכם על הסרטון? האם אתם חושבים שהוא מעורר את רצונכם לרכוש את המשחק או לא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.