טריילר חדש של Watch Dogs 2 מציג את חברי Dedsec ואת מרקוס הולווי בפעולה

מאת: לידור אטיאס

Watch Dogs 2 הוא ללא ספק אחד המשחקים היותר מרכזיים של הסתיו הקרוב ונדמה כי חלק מן השחקנים כבר לא יכולים לחכות יותר עד לבואו.

אז מה עושים ב-Ubisoft על מנת למתן את הציפייה? בחברה דואגים לספק עותקים מוגבלים של המשחק למספר עוד יותר מוגבל של אנשים שישחקו במשחק וישתפו את סרטוני המשחקיות שלהם ברשתות החברתיות ובאתרים שונים. מעבר לזה החברה דואגת להפיץ טריילרים מעניינים של המשחק המציגים אותו לשחקנים שעתידים לשחק בו.

במקרה הזה הטריילר המדובר הוא "Welcome to Dedsec". הטריילר הזה, כשמו כן הוא, מקבל את פני מרקוס הולווי, הגיבור ב-Watch Dogs 2, לארגון Dedsec.

בטריילר עצמו אנחנו רואים את חברי הארגון מדברים ביניהם ודנים באשר למרקוס וגם באשר לבעיה המרכזית אותה תאלצו לפתור בדרככם שלכם במהלך המשחק.

כמו כן אנחנו זוכים לקבל מבט לא רע בכלל על מרקוס הולווי, כאשר בטריילר הוא מוצג בפעולה כמעט ללא הפסקה - רואים אותו רוכב על אופנוע, נוהג ברכב, מבצע פריצות לצרכים שונים, מבצע מהלכי פארקור שונים וגם נלחם ומתגנב.
מה דעתכם על הטריילר החדש? האם אתם חושבים ש-Watch Dogs 2 הוא המשך ראוי למשחק המקורי או שהוא יהיה מפח נפש? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.