ביום רביעי הקרוב כרטיס לסרט ישראלי יעלה 10 שקלים במסגרת יום הקולנוע הישראלי

מאת: לידור אטיאס

ב-21 בספטמבר, יום רביעי הקרוב, חובבי קולנוע ישראלי מכל קצוות הארץ יגיעו לבתי הקולנוע. למה? זהו יום חג לקולנוע הישראלי, ובו כרטיס לסרט ישראלי יעלה 10 שקלים בלבד ברכישה בקופות בתי הקולנוע (רכישה באינטרנט תהיה כרוכה בעמלה של כמה שקלים נוספים).

עבור מי מכם שלא יודע איזה סרטים ניתן לראות ביום הזה, ריכזנו את שמות כל הסרטים הישראליים שיוצגו ממש כאן. מדובר ב"ישמח חתני", "הלהקה האחרונה בלבנון", "ירח בבית 12", "לעבור את הקיר", "שבוע ויום", "מעבר להרים וגבעות", "סופת חול", "אבינו", "האוצר מעבר לנהר" ו"גאליס".

ישנם גם סרטים המיועדים לילדים וגם סרטים המיועדים למבוגרים כאחד, ואין לי ספק כי כל אחד ואחד מכם יוכל למצוא את עצמו בתוך כל החגיגה הזו.

כמה מילים לגבי התקנון, על מנת שהכל יהיה ברור לכל - ביום עצמו לא יחולו מבצעים נוספים על מחירי הכרטיסים, לא הנחת סטודנט או חייל וגם לא הנחות ומבצעים כמו 1+1. כמו כן שימו לב שלא תוכלו לרכוש כרטיס ב-10 שקלים באותו יום עבור הקרנה שמתרחשת ביום אחר ואם תרכשו כרטיס ולא תגיעו להקרנה לא תוכלו לקבל את כספכם חזרה.

מה דעתכם על העניין הזה? האם אתם חושבים שיום הקולנוע הישראלי הוא מוקד משיכה ראוי או בזבוז זמן עבור חובבי קולנוע אמיתיים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.