נחשפו אירועי השבוע הקרוב ב-GTA Online

מאת: יואב ירושלמי

הגיע הזמן לעדכון על האירוע השבועי החדש ב-GTA Online, אשר לא כל כך שונה מזה שנערך בשבוע שעבר, אך נראה כי הפעם המיקוד יהיה יותר על כסף המשחק וה-RP, הנחות שונות במשחק וכמובן שכמו תמיד יש לנו מירוץ פעלולים פרימיום חדש.

השבוע אתם תיהנו מכסף משחק ו-RP כפולים במסגרת של פלייליסט של משחקי צניחות, אשר בו תשחקו את המשחקונים Parachuting: A Ridge Too Far ,Drop Zone I ,Parachuting: High Overheads ו-Drop Zone IV.

כמו כן, אתם תיהנו מ-50% הנחה על הפריטים בחנות Warstock Cache and Carry, כמו גם 50% הנחה על כל השירותים שמציעה חברת האבטחה Merryweather ו-25% הנחה על הגרסה המשוריינת של ה-Karin Kuruma. לבסוף יש גם מבצע של כ-25% הנחה על רובי הסער במשחק, כל כלי הנשק הנזרקים, שריונות הגוף והתחמושות השונות בחנויות הנשק במשחק.

ואחרון, אך לא פחות שווה, הוא מרוץ הפעלולים הפרימיום החדש לשבוע זה הנקרא Threading the Needle, והוא מירוץ באורך של 4.8 קילומטרים, אשר מחייב שימוש באופנוע. בדיוק כפי שהיה עד כה, לשלושת המקומות הראשונים מחכה סכום כסף לא קטן, וללא כל קשר כל המשתתפים נהנים מ-RP משולש.

האירוע הזה כבר פעיל, וכך גם יהיה עד יום רביעי, ה-22 בסמפטמבר. זכרו כי האירועים הללו משפיעים ופעילים אך ורק על המחשב האישי, ה-PS4 וה-Xbox One.

מה אתם אומרים על האירוע וההנחות? האם אהבתם את האירוע של השבוע? מוזמנים לספר לנו בתגובות ולהישאר מעודכנים עם לייק בדף הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.