העדכון החדש של GTA Online מאפשר הקמת כנופיות אופנוענים

מאת: לידור אטיאס

Rockstar חשפה את הפרטים על העדכון הקרוב שצפוי להגיע למצב המולטיפלייר של GTA V, הלא הוא GTA Online, ומדובר בעדכון שכל כולו סובב סביב אופנועים ואופנוענים.

העדכון החדש זכה לשם הלא כל כך מקורי "Bikers" והוא מאפשר לשחקנים להקים כנופיות אופנוענים בנות עד 8 שחקנים שונים. בתוך הכנופיה יהיו תפקידים שונים, כאשר בסך הכל מה שמצפה לנו, לדברי Rockstar, היא משחקיות תחרותית וכזו של שיתוף פעולה (Co-Op). לא דובר על מה יהיה בפועל, אבל כן הוזכרו האפשרויות להעלות את הכנופיה בדרגות וגם להפוך אותה לעסק רווחי.

מעבר לכך, העדכון יוסיף למשחק נשקים, אופנועים וקעקועים חדשים, כשגם נכסים חדשים יהיו ניתנים לקנייה כולל מועדונים שונים שיאפשרו לרוכשים מכניקות חדשות, ולסיום גם יתווספו מקומות מפגש לענייני עסקים שונים ומשונים.

בנוסף לכך, דובר גם על הרפתקאות עסקיות חדשות שיגיעו למשחק, אבל לא ברור אם מדובר במשהו שיהיה חלק מהעדכון הזה או כעדכון נפרד שיגיע בהמשך הדרך.

מה דעתכם על העדכון? האם אתם חושבים שהוא יהיה טוב עם יציאתו (תאריך לא הוכרז) או שיהיה מדובר במפח נפש? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.