טיזר אודות הקמפיין של Battlefield 1 שוחרר; הטריילר יגיע במהלך היום

מאת: לידור אטיאס

ה-27 בספטמבר 2016 הוא לחלוטין יום משמעותי השנה ל-EA - השקת FIFA 17 ברחבי ארה"ב (וגם כאן בישראל, לפחות חלקית) התרחשה באופן רשמי בשעות הבוקר והמשחק זמין למכירה, אבל לא רק בזה מדובר - היום גם צפוי לצאת טריילר ראשון אודות הקמפיין של Battlefield, כזה שצפוי לסמן שינוי משמעותי בסדרה ככזה שאמור להיות עמוק וטוב יותר מקודמיו.

אלא שכפי שלימדה אותנו EA בעבר - לכל טריילר יש גם טיזר. הטיזר במקרה הזה הוא GIF קצר באורך של כמה שניות אשר הועלה לחשבון הטוויטר הרשמי של סדרת משחקי Battlefield.

ב-GIF עצמו ניתן לראות חלק קצר מסצנה אווירית במסגרת של קרב, כאשר במרכז ומעל הכל יש את המטוס המעופף שמתבלט בקטע הקצר, בו ניתן לראות את הטייס וטייס המשנה עסוקים בתמרון המטוס ובהשקפה אל עבר האויב, כמו גם התקפתו בסופו של דבר.

מאז העלאתו הציוץ כבר הוצמד לראש עמוד הטוויטר של המשחק, אך אם חשבתם שניתן לכם להתחיל לחפש אותו, אתם טועים. בטיזר הקצר ניתן לצפות ממש כאן למטה בציוץ המוצמד:  
מה דעתכם על הטיזר הזה? האם אתם חושבים שהטריילר צפוי להיות מספק או שהטיזר כבר גרם לכם לפסול אותו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.