פיתוח המשחק The Last of Us 2 נחשף בטעות על ידי Naughty Dog

מאת: לידור אטיאס

The Last of Us הוא אחד מן המשחקים הטובים ביותר בתחומו, ועל כך כמעט ואין עוררין. בדיוק מהסיבה הזו רבים הם האנשים שמחכים ומצפים עד אין קץ לבואו של The Last of Us 2, ונראה כי התקוות סוף סוף עומדות להתממש.

לאחר שמספר שמועות הופצו לגבי המשחק באשר לתאריך שחרור ב-2017, כעת היו אלו גורמים רשמיים שדנו בעניין וחשפו מבלי משים את קיומו של המשחק השני, הלא הוא The Last of Us 2.

ב-MetroCon לפני מספר חודשים היה זה נולאן נורת' (המדבב של דיוויד מ-The Last of Us) שנשאל אודות הפרוייקטים העתידיים שלו לצד Naughty Dog. אז הוא ציין כי Uncharted 4: A Thief's End יהיה הפרוייקט האחרון שלו עם החברה (בתפקיד ניית'ן דרייק כמובן), כאשר בנוסף לכך הוא זרק לאוויר את האמירה "אני יודע שהם גם עובדים על The Last of Us 2". אלא שאם נחבר את שתי האמירות, נבין כי דיוויד, ככל הנראה, איננו חלק מן המשחק השני (בעקבות אי מעורבותו של נולאן נורת' בפרוייקט).

אלא שאת האמירה הזו של נורת' אף אחד ב-Naughty Dog לא אישר עד כה, והיה עלינו להמתין בסבלנות עד לימים האחרונים.

במהלך שידור חי של Uncharted: The Nathan Drake Collection בהנחיית 3 אנשי Naughty Dog (אריק מונאסלי, ג'וש שר ואריק בולדווין) The Last of Us עלה לדיון. בהקשר שלו שר דיבר על אנימציות הפנים במשחק באומרו כי "כל אנימציות הפנים בסדרת Uncharted נוצרו בהובלת אריק, כאן... וב-The Last of Us הראשון. אה, אמרתי The Last of Us הראשון?"

מיד לאחר מכן מיהרו המנחים להעביר את נושא השיחה הזה מהר ככל האפשר כשהם הבינו את הטעות האיומה שהם עשו, ממנה כבר אין דרך חזרה - The Last of Us 2 נמצא בפיתוח על ידי Naughty Dog.

מה דעתכם על החשיפה הזו? האם אתם שמחים שזה קרה כך או שהייתם מעדיפים לחכות מעט ולקבל חשיפה רשמית שמלווה אולי אפילו בטריילר וכמה פרטים על המשחק? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.