העונה השנייה של "סופרגירל" החלה את הפקתה, וידאו ראשונים מסט הצילומים

מאת: נהוראי מבורך כחלון

קשה ממש לקבוע את טיבה של עונתה הראשונה של "סופרגירל", ואין ספק שתהיה התחלקות בדעות לכאן ולכאן. עם זאת, אין וויכוח על כך שהסדרה הצליחה לצבור לחיקה לא מעט מעריצים ולזכות בנתוני רייטינג לא רעים בכלל, וכמובן על כך שחידשה את העולם הטלוויזיוני עם אפקטים מרשימים למדי. וזה, כמובן, זיכה אותה מידית בחידוש לעונה שנייה, שכבר הספיקה לעבור לרשת "The CW" ולקחת חלק ביקום משותף עם "הפלאש". ואמש, זה סוף סוף קרה - הפקת העונה השנייה החלה, וכמובן, הגיעו תמונות ראשונות מסט הצילומים.
כבר ידוע במשך זמן מה כי דמותו של סופרמן עתידה להופיע בסדרה, בגילומו של השחקן טיילר הקלין ("הדרך לפרדישן" / "כולם רוצים את זה!!"), וכבר לפני כמה ימים זכינו להצצה רשמית ראשונה לחליפת הדמות בסדרה (למעלה), אך הדעות כלפי זו ברשת היו די חלוקות. אלא שצפוי לנו כעת שינוי, עם הגעת קטעי הוידאו הראשונים מסט הצילומים שחושפים את סופרמן החדש בעת פעולה:
אכן, נראה די מעניין לדעת מה בדיוק עומד להתרחש בעונה הקרובה, שכן לא ידוע דבר על עלילתה, אם כי היא נראית מבטיחה למדי, כך שנאלץ כעת לחכות. העונה השנייה צפויה לעלות לשידור ב-10 באוקטובר הקרוב. עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.