שמות של גילויים ב-No Man's Sky נמחקו ללא סיבה הגיונית; כעת השחקנים מתלוננים

מאת: לידור אטיאס

No Man's Sky נמצא בשוק כבר במשך מספר שבועות, והשחקנים עסוקים במתן שמות לצמחים, בעלי חיים וכוכבי לכת שהם גילו. עם זאת, נראה כי השמות של הדברים במשחק עלולים להיות בלתי קבועים בעליל, בניגוד למה שרבים חשבו עד כה: כמה שחקנים דיווחו על כך ששמות שהם העניקו למספר דברים במשחק פשוט מאוד נעלמו.

בפוסט על No Man's Sky באתר Reddit, המשתמש Dark_Nexis אמר שכאשר הוא חזר אל מספר כוכבי לכת שהוא גילה בשלב המוקדם של המשחק, שם כל השמות שהוא העניק למקומות, יצורים וצמחים נעלמו כלא היו.

בעיקרון, כוכב הלכת חזר אל מצב טרום גילוי. למרות שהמערכת והכוכב עדיין רשומים על שם Dark_Nexis, נראה כי אף שם אחר לא שמר על עצמו על פני הכוכב עצמו.

משתמש אחר, Ultrasilvanus, אימת את הבעיה. ככל הנראה, כאשר הוא חזר לכוכב לכת שגילה מספר ימים לאחר הגילוי, החיות שהוא גילה חזרו להיות רשומות בתור "?????????". בנוסף, Ultrasilvanus חקר את הנושא וקבע כי התגליות נמחקות בסדר כרונולוגי - כלומר, התגליות העתיקות נעלמו ראשונות. זה מראה כי ייתכן שיש מספר מרבי של דברים ששחקן יכול לגלות (כולל הענקת שם) לפני שאחרים יתחילו להימחק מהשיוך אליו.

זהו לא המקרה הראשון של שחקנים שדיווחו על שמות של גילויים שנעלמו. זמן קצר לאחר שחרורו של No Man's Sky, כמה שחקנים מצאו כי שמות שהם העניקו לכוכבי לכת ומערכות כוכבים פשוט מאוד נמחקו.

נכון לכתיבת שורות אלה - את תגובת Hello Games, מפתחת המשחק, לא ניתן היה להשיג.

מה דעתכם על העניין הזה? האם המקרה קרה גם לכם? אתם מוזמנים לשתף אותנו בבעיה שלכם, ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות על מנת להתעדכן לגבי המשחק, זאת עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.