פרטי העדכון הראשון של No Man's Sky פורסמו בבלוג הרשמי של המשחק

מאת: לידור אטיאס

שון מוריי, מייסד Hello Games ואחד מיוצרי No Man's Sky סיפק את הפרטים על העדכון הראשון שייצא למשחק באמצעות בלוג באתר הרשמי של המשחק.

מוריי ציין כי רוב חברי הצוות המפתח ב-Hello Games הגיעו למשרד למחרת סיום פיתוחו של No Man's Sky וכאשר הדיסק הראשון כבר הוצג לקהל הרחב באמצעות הטוויטר. ההגעה הזו הייתה כמובן לצורך הכנסת שיפורים במשחק.

"אנחנו כבר גאים במה ששמנו על דיסק, אבל אם היה לנו זמן, למה לא להמשיך לעדכן אותו?" כתב מוריי בהיתייחסו לשיפור המשחק לאחר סיום הפיתוח.

השיפורים והתוספות ש-Hello Games הכינה הם נרחבים וכוללים "נתיבים" חדשים וייחודיים שאתם תוכלו לעקוב אחריהם לאורך כל המשחק, שינויים באלגוריתם של דורות היקום המאפשר לגלקסיות להיות פי 10 יותר גדולות מכפי שהן שהיו לפני כן, וכן מערכת אטמוספרית חדשה שמשמעותה היא שמיים מגוונים יותר.

הרשימה המלאה של תוכן עדכון 1.03 נמצאת, כאמור, בבלוג באתר הרשמי של המשחק, ותוכלו לקרוא אותה במלואה (באנגלית) על ידי לחיצה כאן. העדכון יהיה "הראשון מבין רבים" ומוריי צופה כי עדכונים עתידיים כמו אלו ימשיכו להיות חינמיים.

אלא שזה כמובן לא כל מה שקרה לאחרונה, ומשום מה הסתבר כי עותקים מוקדמים כבר נמכרו בחנויות שונות ברחבי העולם, כך שכבר ברגעים אלו אנשים משחקים במשחק. הדבר מהווה בעיה מפני שלא לזה קיוו בסוני ו-Hello Games, מהסיבה הפשוטה שמתוכנן "ניקוי כולל" של שרתי המשחק ב-9 באוגוסט ממש לפני ההשקה על מנת לאפשר כניסה חלקה עד כמה שאפשר עבור השחקנים.

מה דעתכם על כל זה? האם העדכון הראשון נשמע לכם טוב? חושבים שתאהבו אותו? הגיבו לנו והישארו מעודכנים לחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.