עיקרי העדכונים בנוגע לתקלות של No Man's Sky, כולל פתרונות מהירים לתקלות שכיחות

מאת: לידור אטיאס

עברו בסך הכל 4 ימים מאז השקת No Man's Sky ל-PS4 (במקרה של האירופאים - 3 ימים) וגרסת ה-PC של המשחק זמינה פחות מ-24 שעות, אבל מסתבר שזהו די והותר זמן לגילוי ודיווח על בעיות רבות מצד המשתמשים השונים, אבל אל דאגה - Hello Games לא הולכת לשום מקום ומתכוונת לעבוד על התקלות הללו.

באשר לגרסת ה-PS4 - באגים קטנים מסוגים שונים צצו במשחק, ישנם גליצ'ים ובעיות גרפיות (ניתן לעבור רגלית דרך חלליות), אבל מעל הכל - קריסת המשחק ממשיכה להטריד שחקנים רבים, זאת מפני שהיא עשויה להתרחש בנקודות זמן ובתזמונים מאוד לא טובים (לאחר השגת חומרים איכותיים או תוכניות של חומרים שכאלו) ולמעשה למחוק את כל מה שאירע לפניה ולא נשמר.

השגיאה שמאפיינת את קריסת המשחק היא שגיאה "CE-34878-0", שגיאה שעשויה להיות מוכרת לחלק מכם עוד ממקרי עבר, והיא שגיאה שמצביעה על פגם בקבצי המשחק או במקרים מעט נדירים יותר בקבצי הקונסולה עצמה. כרגע הפתרון המוצע הוא כזה:
1. בדקו כי אין עדכונים כלשהם של המשחק שאמורים לרדת, או בכלל עדכונים של המכשיר עצמו.
2. ביצוע הפעלה מחדש למכשיר והמשך משחק לאחר מכן.
3. אם זה לא עזר והתקלה ממשיכה, יש להתקין מחדש את קבצי המשחק ולהמשיך לשחק לאחר מכן.
4. אם גם זה לא עבד, נסו להתקין מחדש את קבצי הקונסולה באמצעות Settings > Initialization > Initialize PS4.

ובכן, גם גרסת המחשב, על אף זמנה הקצר למדי בשוק, סובלת מבאגים וממספר בעיות (ייתכן שעוד יתגלו עוד בהמשך), ובסך הכל מומלץ כעת לחכות לעדכון הבא של המשחק אשר יגיע "בעתיד הקרוב" לפי Hello Games, או לנסות ולפנות לחברה עצמה במידה ואתם חושבים שהפתרון לו אתם זקוקים לא יגיע בעדכון הזה.

אלא שישנו פתרון זריז במיוחד לאחת מן הבעיות שהתגלו - אם הזמנתם מראש את המשחק ולא מצאתם את הבונוס שלכם, מסתבר שהוא פשוט לא נקרא במשחק כפי שהוא הוצג עד כה - החללית The Alpha Vector מוצגת במשחק כ-Domanish S84 וחללית ה-Rezosu AZ65 (בארה"ב בלבד) מוצגת במשחק כ-Final Shadow XIV.

זיכרו כמובן לבדוק שאתם עומדים בדרישות המערכת המינימליות של המשחק לכל הפחות:
מערכת הפעלה: Windows 7/8.1/10 (גרסאות 64 ביט בלבד)
מעבד: Intel Core i3
זיכרון: 8 GB של זיכרון RAM
כרטיס מסך: nVidia GTX 480, AMD Radeon 7870
נפח זיכרון: 10 GB של נפח זיכרון פנוי במחשב

מעבר לדרישות המערכת, ובפרט כשמדובר במשחק אינדי שכבר ידוע מראש כי האופטימיזציה שלו לא תהיה במיטבה, חשוב מאוד שתבדקו האם הדרייברים המעודכנים ביותר לכרטיס המסך שלכם מותקנים גם אצלכם. אם יש לכם כרטיס מסך של AMD לחצו כאן על מנת להוריד את הדרייבר המעודכן ביותר, ואם מדובר בכרטיס מסך של NVidia לחצו כאן.

אם ברצונכם להשאיר הודעה בפורומים של PlayStation כדי לנסות ולקבל או פתרון או לפחות לראות האם השגיאה קרתה גם למישהו אחר, אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולעבור לפורום הזה. במידה ואתם מעוניינים לפנות ל-Hello Games הלכה למעשה כדי לבקש פתרון לבעיה שצצה אצלכם, אתם מוזמנים לפנות למייל של החברה - hello@hellogames.co.uk - כך שאולי יינתן לכם פתרון.

האם אתם חווים בעיות? הכתבה עזרה לכם קצת להבין את המצב? נשמח לשמוע מה אתם חושבים והאם עזרנו לכם וכמובן נשמח עוד יותר אם תעקבו אחרינו עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.