בסוף השבוע הקרוב תוכלו לשחק בחינם ולרכוש בהנחה את Depth ו-Eve Online

מאת: לידור אטיאס

עוד אירוע של סוף שבוע חינמי מתרחש ב-Steam בסוף השבוע הזה, כאשר הפעם מדובר בשני משחקים שכלל אינם מתקיימים על היבשה.

הראשון הוא משחק ה-MMO בחלל Eve Online. באפשרותכם ליצור חשבון חדש עבור המשחק דרך Steam כדי לשחק בו בסוף השבוע, או לחילופין להפעיל מחדש ישן של Eve Online ב-Steam. באשר למקרה האחרון, החשבון חייב להיות כזה שנוצר לאחר מאי 2013 ושלא היה בו מנוי פעיל ב-30 הימים האחרונים.

המשחק השני שזמין בחינם בסוף השבוע הקרוב הוא Depth, משחק המשוחק מתחת לקו הים, בו אתם משחקים עם צוללן או עם סוגים שונים של כרישים. כמו המשחק ברובו משוחק ברשת, אך הוא כולל גם מצב לא מקוון שבו אתם יכולים לשחק רק עם בוטים.

שני המשחקים זמינים להורדה בחינם, וניתן לשחק בהם מעתה ועד יום ראשון, ה-21 באוגוסט, בשעה 23:00 לפי שעון ישראל. על השניים ישנה כמובן הנחה כמיטב המסורת, כאשר ההנחה תהיה זמינה עד יום שני.

במקרה של Depth, מחירו ירד לכ-22 שקלים, כ-72 שקלים עבור באנדל של 4 עותקים וכ-47 שקלים עבור מהדורת השנה ליציאתו הכוללת DLC. באשר ל-Eve Online, לא ניתן לקנות מנוי בהנחה, אבל ניתן לקנות את חבילת המתחילים בכ-19 שקלים או את חבילת הפרימיום בכ-94 שקלים.

מה דעתכם על המבצעים? האם אתם חושבים שהם הוגנים? והמשחקים? אהבתם אותם? ספרו לנו איזה מן המשחקים ניסיתם אם בכלל, והאם אתם מתכוונים לרכוש לפחות אחד מהם, אבל אל תשכחו בין לבין להישאר מעודכנים איתנו בעזרת לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.