חלוקת "הנוקמים: מלחמת האינסוף" לשניים בוטלה, מעתה שני סרטים עצמאיים בעלי שמות שונים

מאת: נהוראי מבורך כחלון

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" הוא ללא ספק אחד מסרטי הקומיקס/גיבורי-על המצופים ביותר של השנים הקרובות, והוא יהיה לשיא הגדול והכה מצופה כבר שנים של היקום הקולנועי של Marvel מאז החל ב-2008. הסרט הוכרז במקור ב-2014 כיצירה שתוחלק לשני חלקים שייצאו לאקרנים בזה אחר זה בהפרש של כשנה, אך עדכון רשמי מאת Marvel שהגיע אמש משנה כעת את פני הדברים.
"הנוקמים: מלחמת האינסוף" צפוי לעקוב אחר תאנוס, "מפלצת" סגולה וגדולת ממדים הלא היא היצור התבונתי החזק ביותר ביקום כולו, זאת בעת חיפושיו אחר אבני כפפת האינסוף, אשר השולט בהן זוכה לשלוט גם ביקום כולו. במסעו לכדור הארץ, אשר אליו ניסה לפלוש כבר באירועי "הנוקמים" על ידי שליחת עושי דברו החוצנים אך נכשל, תאנוס צפוי להתמודד כנגד קבוצת גיבורי-העל הכל יכולה הידועה "הנוקמים" (מן הסתם, כמובן) וכן כנגד בעלי-בריתם "שומרי הגלקסיה", זאת עד שיגיע למטרתו הסופית - כיליון האנושות ושליטה ביקום כולו תחת שתי ידיו.

הסרט היה צפוי להתחלק לשני חלקים, אחד שייצא ב-2018 ואחד שייצא ב-2019, בהנחה הגיונית כי הם יחולקו בעת "נקודת משבר", מעין קליפ-האנגר מותח במטרה להשאיר את הצופים בציפייה לסרט הבא, שימשיך כנראה בדיוק מאותה הנקודה. את הסרט נשכרו לכתוב הצמד כריסטופר מרקוס וסטיבן מק'פילי ולביים האחים אנתוני וג'ו רוסו, זאת לאחר הצלחתם הגדולה של הארבעה בעבודה על "קפטן אמריקה: חייל החורף", וכמובן, איך לא, "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים".

עם זאת, כבר לפני כמה חודשים, האחים רוסו ציינו כי בניגוד לאשר פורסם במקור, "הנוקמים: מלחמת האינסוף" אינו יתחלק לשני חלקים, וכי שני התאריכים המיועדים הם ל"שני סרטים שונים לגמרי, עם עלילה שונה וטון שונה", עוד בציינם כי "לאנשים יצאו מכל החורים סרטים שמחולקים לשניים, ובעצם פשוט מפסיקים באמצע". הם הוסיפו וציינו כי הסיבה היחידה ששמות שני החלקים עוד לא שונו מ"הנוקמים: מלחמת האינסוף - חלק ראשון" וכדומה, זה כי "עדיין לא ממש מצאנו שמות חדשים".

אמש, כחלק מהכרזת עדכון רשמית מאת Marvel, פני הדברים השתנו. ראשית, נודע כי הסרט שיועד להוות לחלק הראשון ולצאת ב-2018 ייקרא, כפי שכבר תוכנן מלכתחילה, "הנוקמים: מלחמת האינסוף", אם כי ללא הכותרת "חלק ראשון", היות והוא יעמוד בפני עצמו ויסתיים ללא "נקודת אמצע". הסרט שיועד להוות את החלק השני ולצאת ב-2019, לעומת זאת, טרם קיבל שם, אך זה הקודם שלו ("הנוקמים: מלחמת האינסוף - חלק שני") הוסר והוא רשום כעת כ"סרט נוקמים ללא שם" ("Untitled Avengers film"), שכן צוין כי שמו יפורסם "בקרוב" וכי גם הוא יעמוד בפני עצמו.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" צפוי לצאת לאקרנים ב-4 במאי 2018 וסרט "הנוקמים" שלאחריו ללא השם צפוי לצאת לאקרנים ב-3 במאי 2019, כששניהם יחלו את הפקתם בנובמבר הקרוב כשיצולמו ביחידה אחת. עד שני התאריכים הרחוקים (מאוד) הללו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.