Watch Dogs 2 - העולם הפתוח גדול פי 2 משל המשחק המקורי לצד גרפיקה הרבה יותר טובה

מאת: אליאב אלמקייס

נפח המשחק Watch Dogs 2 עבר את הנפח של המשחק הראשון והמקורי, וזה כמובן לא קרה סתם ולדברי Ubisoft שעומלת עליו בימים אלו הוא יגיע עם גרפיקה טובה הרבה יותר.

נראה כי את הלקח שלה למדה Ubisoft מהטביעה עמוק במים העמוקים של עולם הגרפיקה, כאשר כזכור לכולנו נעשה שנמוך לרמת הגרפיקה במשחק Watch Dogs המקורי, כזה שהכעיס אנשים רבים. כעת הסיכוי שנראה צעד שכזה הוא נמוך בהרבה ואם כן - ההשלכות ידועות לכל.

במהלך ראיון של EveningStandard עם דומיניק גוואי, מפיק בכיר של 2 Watch Dogs, הוא אמר כי "העולם של Watch Dogs 2 יהיה גדול הרבה יותר מזה של המשחק הראשון," והוא היטיב להוסיף כי "היה שימוש בגרסה מפותחת של טכנולוגית האופוס הראשונה."

דבריו לא עצרו שם ובראיון הוא הוסיף כי "עם הרבה שנים של פיתוח ויצור חומרה בדור הנוכחי, אנו יכולים לשפר את גרפיקת המשחק בצורה משמעותית אפילו יותר," וגם כי "איזור מפרץ סן פרנסיסקו הוא מקום נהדר לראות מרחקים גדולים יותר, עם יותר פרטים, התאורה והאפקטים מציאותיים יותר והעולם הרבה יותר מפורט ודינמי - העולם הפתוח של המשחק גדול פי 2 משל המשחק הראשון".

אבל מעבר לגודל, העולם נראה הרבה יותר צבעוני ומגוון. העולם כולל את סן פרנסיסקו, אוקלנד, חלק ממחוז מרין בקליפורניה ואת החלק התחתון של עמק הסיליקון (אזור מפרץ סן פרנסיסקו).

Watch Dogs 2 יושק בתאריך ה-15 בנובמבר ל-PS4 ,Xbox One וה-PC.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.