PS Plus - רשימת משחקי החינם של חודש אוגוסט נחשפו; אכזבה גדולה לבעלי ה-PS4

רשימת משחקי החינם של אוגוסט למנויי PS Plus של סוני הוכרזה. בעלי PS3 יקבלו את העסקה הטובה ביותר, משום שהם יקבלו עותק חינמי של Yakuza 5 ,Retro/Grade וגם Ultratron. אמנם קשה לי להגיד שאני יודע הרבה על המשחקים הללו, אם כי כעת כשאנו לפני השחרור של Yakuza 6, אני מניח שאף אחד לא יתנגד לעותק חינמי של קודמו.

בעלי ה-PS Vita יקבלו עותק חינמי של Patapon 3, שהוא אחד המשחקים הטובים ביותר הזמינים עבור ה-PSP, כמו גם Ultratron, ובסך הכל Patapon 3 הוא נהדר אז אין הרבה על מה להתלונן בכל מקרה.

אלא שבגזרת ה-PS4 האכזבה גדולה מאוד, במיוחד בהשוואה לרשימה החזקה במיוחד של מיקרוסופט לחודש אוגוסט. שחקני ה-PS4 למעשה יקבלו בחינם את Tricky Towers ו-Rebel Galaxy, שאין בכלל מה להשוות בינם ובין המשחקים האחרים, לא מן הרשימה של מיקרוסופט, ולא מן הרשימות המקבילות של ה-PS3 או ה-PS Vita.

המשחקים יהיו זמינים להורדה ללא כל תשלום במהלך חודש אוגוסט, ואף שוחרר סרטון בנושא המציג את המשחקים ואותו תוכלו לראות מתחת לפסקה זו.
האם גם אתם מאוכזבים מהרשימה של ה-PS4? עדכנו אותנו בתגובות והישארו מעודכנים בעצמכם בחדשות נוספות בנושא עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.