המשחק No Man's Sky מקבל טריילר חדש אשר מתרכז בסחר

מאת: יואב ירושלמי

סוני שחררה טריילר חדש למשחק המצופה (מאוד) No Man's Sky. הטריילר עוסק בנדבך השלישי של המשחק, והוא מסחר. בסרטון ניתן לראות את איסוף המשאבים של השחקן, ואז מכירתם או החלפתם תמורת פריטים אותם הוא משדרג.
"כל סחר מספר סיפור" נאמר בטריילר, ויש להניח כי הכוונה בסיפור היא אסיפת מינרלים ומשאבים עבור פתיחה ויצירה של פריטים יחודיים. בטריילר תוכלו לצפות להלן:
זה הסרטון השלישי בסדרת הסרטונים "המדריך לגלקסיה" של No Man's Sky, כאשר הטריילרים הקודמים התרכזו בלחימה" ומחקר". הטריילר הרביעי והאחרון יהיה בנושא ההישרדות.

אם עוד לא שמעתם, אז No Man's Sky סיים את פיתוחו והמפתחת Hello Games חשפה לאחרונה כי המשחק ישקול כ-6 GB על הדיסק שלו.

כמו כן, לאחר שהמאבק המשפטי של Hello Games עם רשת הטלוויזיה Sky הסתיים בהצלחה, החברה נתקלה במכשול נוסף בדרך לשחרור המשחק בדמותה של חברה הולנדית הטוענת כי היא מחזיקה בפטנט לנוסחה אשר איפשרה הרבה מפיתוח העולם של No Man's Sky, וכעת מתנגדת לשימוש בנוסחה הזו ללא אישור מצידה. 

No Man's Sky צפוי לצאת למחשב ול-PS4 ב-9 באוגוסט בצפון אמריקה, ואז ב-10 באוגוסט באירופה וב-12 באוגוסט בבריטניה. בהתחלה תוכנן כי המשחק יגיע לידינו ביוני, אך ההשקה נדחתה בגלל הצורך בהמשך הפיתוח ושיפור המשחק.

מה אתם חושבים על הטריילר החדש? האם תקנו את המשחק? אם אתם מאוכזבים מהטריילר, אתם יותר ממוזמנים לשתף אותנו בתגובות למטה ולהישאר מעודכנים עם לייק בדף הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.