FIFA 17 - מרקו רויס יככב על אריזת המשחק

מאת: אליאב אלמקייס

לאחר סקר ממושך בין ארבעה שחקנים שונים במסגרת "הקרב" מי יופיע על אריזת המשחק. הסקר הזה נקבע בעקבות ההחלטה כי ליונל מסי לא יככב על אריזת FIFA 17 כפי שעשה בארבע השנים האחרונות.

וכן, אמנם מסי היה כוכב האריזה בארבע השנים האחרונות, אבל השנה כדורגלן חדש משתלט על העסק. אתמול הודיעה המפיצה EA כי הקשר ההתקפי הגרמני מרקו רויס מקבוצת הכדורגל בורוסיה דורטמונד זכה בהצבעה על החלפתו של מסי על האריזה.


בנוסף לתפקודו בקבוצת הכדורגל בורוסיה דורטמונד הוא גם משחק בנבחרת גרמניה. הוא זכה כמובן ברוב הקולות, אשר מתגלמים במקרה הזה בכ-3.1 מליון הצבעות בתחרות. הוא התמודד נגד הכוכבים אנתוני מרסיאל ממנצ'סטר יונייטד, חאמס רודריגז מריאל מדריד, ואדן הזאר מצ'לסי.

האתר הרשמי של FIFA 17 הכריז כי "הוא חזק בשתי הרגליים, קטלני אפילו עם כדור "מת" ובעל כשרון בהבקעת גולים חשובים, השחקן הגרמני בעל השם העולמי הזה נבחר לנבחרת השנה של הבונדסליגה 4 פעמים והוא הלב והנשמה של קבוצת הבית שלו (בורוסיה דורטמונד)".
FIFA 17 יושק ב-27 וה-29 בספטמבר עבור פלטפורמות ה-PS4 ,Xbox One ,PC ,PS3 ו-Xbox 360, אלא שגרסאות הדור הקודם לא יזכו לשחק במצב המשחק The Journey עם אלכס האנטר מפני שהוא יהיה זמין רק עבור פלטפורמות המשחק PS4 ,Xbox One, וה-PC.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.