Evolve - המשחק הפך לחינמי אתמול בערב עבור המחשב האישי

מאת: יואב ירושלמי

המשחק Evolve של Turtle Rock Studios מנסה להשתקם על ידי הפיכתו לחינמי עבור המחשב האישי. המהפך הזה אירע אתמול בערב, ה-7 ביולי, וניתן כעת לשחק במשחק בחינם.
המשחק מתחיל בתור בטא, כאשר השחקנים יכולים לרכוש Founder Packs אשר מספקות גישה מיוחדת ופרסים נוספים. "שיפוץ נמרץ" הובטח למשחק היריות, כאשר המפתחת מנסה לאזן מחדש את כל אפשרויות הציידים, לשפר את המפות, את המערכות של המשחקיות ואת ההתאמה האישית. תיקוני יציבות ובאגים ייושמו יחד עם הקטנת זמני הטעינה הממושכים. 

ואם זה לא מספיק, החברה דיברה על הבעיות המרכזיות בהן נתקל המשחק בהשקה. "כאשר השקנו את Evolve, התגובה הייתה שונה משציפינו. כמובן שהיו ביקורות טובת, אך היו גם ביקורות שליליות."

"כן, הייתה התרגשות, אך הייתה גם אכזבה - בשביל השחקנים ובשבלינו, הביקורות הרעות כלפי חבילות ההרחבה שטפו את הרשת ופגעו בהתלהבות השחקנים, מה שגרר אותנו רחוק יותר ויותר מהרצון הראשוני. אנחנו רוצים את הקסם ההתחלתי בחזרה, ולשם אנו מכוונים."
המבנה של משחק חינמי הוצע על ידי השחקנים כבר זמן רב, והמפתחת פועלת בכדי לשרת אותם. ישנה מערכת שרתים חדשה וככל הנראה הבטא החדשה עומדת סוף סוף לחיות. 

מה דעתכם על החזרת המשחק? האם שיחקתם בו קודם? האם תשחקו בו עכשיו? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.